NEBO ideas agency оживили транспорт, чтобы заговорить с львовянами

NEBO ideas agency запустили во Львове неожиданную рекламную кампанию для бренда EasyWallet. Разработчики компании EasyPay создали приложение, которое упрощает повседневную жизнь жителей городов. На данном этапе, это бесконтактная оплата проезда в трамвае и троллейбусе, а в будущем — множество партнерских предложений и скидок.

У такого вида приложения много конкурентов, выделиться на рынке можно только будучи уникальным. Пока другие приложения предлагают сканировать QR код или зарегистрироваться, а EasyWallet все делает сам.
Он самостоятельно напоминает об оплате через push-уведомление, а пользователю остается просто ОКнуть. EasyWallet — это про простоту и заботу, о том, что действительно нужно в повседневной жизни.

NEBO ideas agency решили подчеркнуть уникальность приложения креативной подачей. Они взяли себе в сообщники трамвай и троллейбус, которые напрямую заговорили с горожанами и рекомендовали переходить на более современный способ оплаты проезда.

Агентство воспользовалось тремя каналами коммуникации: наружная реклама, радио и сам трамвай.

В радиороликах трамвай поприветствовал всех забавной фразой — “трамвай на проводе” и отправил билеты с компостером в мусорную корзину.

С помощью копирайтов и наружной рекламы троллейбус и трамвай проявили немного заботы: “Не штовхайтесь, я вас всіх люблю”, “Чекай на мене, я вже грію тобі місце”, “Розслабся, контролер тобі більше не загроза”. И добавили немного юмора в повседневную жизнь горожан: “Траліком будеш називати кота”, “Я — трамвай, мені все по шпалам”, “Я перевожу всіх, окрім оленів”.


А еще, львовский транспорт теперь присылает пассажирам персонализированные push-уведомления с необычными копирайтами.

Рекламная кампания донесла людям основное преимущество и уникальность приложения. Сейчас с аудиторией заговорил трамвай и троллейбус, а в скором времени заговорит весь город.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...