NEBESITE презентували новий весняний кампейн, знятий на даху Будинку Меблів

Український бренд одягу NEBESITE представив нову весняну моно-колекцію. Моделі в яскравих жилетах крокують по увігнутому даху однієї з історичних будівель Києва.

Будинок Меблів вже більше 30 років є знаковим символом неомодернізму радянської епохи. Впродовж останнього десятиріччя будівля знаходиться в занедбаному стані і потребує капітального ремонту.

NEBESITE

«Для зйомок своїх кампейнів багато брендів їздять закордон і шукають там незвичну архітектуру. І я здивована, що, маючи в Києві таку оригінальну будівлю із фактурним дахом, до нас ніхто не наважився зробити таку зйомку. Цей дах — джерело для нестандартних fashion-ракурсів. Геометричні лінії, з яких складається вигин даху дуже схожі з лініями, які я використала в дизайні жилетів. Тому локація для зйомки обрана не випадково — в ролику вона концептуально перегукується з самим дизайном виробів», — розповідає Тетяна Могила, авторка бренду.

NEBESITE

Українська весна сувора і до середини травня можна очікувати скачки різкого зниження температури. Тому в своїй весняній колекції бренд NEBESITE вирішив представити саме жилети, а не звичні для європейських подіумів легкі сукні та блузи.

NEBESITE

«Особливість наших жилетів в тому, що їх можна поєднувати в різних стилях: кежуал, спорт, класика… Вони органічно виглядають, як із брюками, так і з легкими сукнями та спідницями. У колекції ми використали 15 яскравих кольорів, кожен з яких може стати як доповненням до образу, так і його головною акцентною деталлю», — коментує Тетяна.

NEBESITE

Читайте також: Українські дизайнерки зі світовим ім’ям BEVZA, LITKOVSKAYA, KSENIASCHNAIDER та рух «Різні.Рівні» презентували Колекцію Рівності. Це фешн-колаборація на підтримку ЛГБТК+ спільноти в Україні.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...