Український бренд одягу NEBESITE представив нову весняну моно-колекцію. Моделі в яскравих жилетах крокують по увігнутому даху однієї з історичних будівель Києва.
Будинок Меблів вже більше 30 років є знаковим символом неомодернізму радянської епохи. Впродовж останнього десятиріччя будівля знаходиться в занедбаному стані і потребує капітального ремонту.
«Для зйомок своїх кампейнів багато брендів їздять закордон і шукають там незвичну архітектуру. І я здивована, що, маючи в Києві таку оригінальну будівлю із фактурним дахом, до нас ніхто не наважився зробити таку зйомку. Цей дах — джерело для нестандартних fashion-ракурсів. Геометричні лінії, з яких складається вигин даху дуже схожі з лініями, які я використала в дизайні жилетів. Тому локація для зйомки обрана не випадково — в ролику вона концептуально перегукується з самим дизайном виробів», — розповідає Тетяна Могила, авторка бренду.
Українська весна сувора і до середини травня можна очікувати скачки різкого зниження температури. Тому в своїй весняній колекції бренд NEBESITE вирішив представити саме жилети, а не звичні для європейських подіумів легкі сукні та блузи.
«Особливість наших жилетів в тому, що їх можна поєднувати в різних стилях: кежуал, спорт, класика… Вони органічно виглядають, як із брюками, так і з легкими сукнями та спідницями. У колекції ми використали 15 яскравих кольорів, кожен з яких може стати як доповненням до образу, так і його головною акцентною деталлю», — коментує Тетяна.
Читайте також: Українські дизайнерки зі світовим ім’ям BEVZA, LITKOVSKAYA, KSENIASCHNAIDER та рух «Різні.Рівні» презентували Колекцію Рівності. Це фешн-колаборація на підтримку ЛГБТК+ спільноти в Україні.