Не все те Effie, що блищить: Effie Awards Ukraine 2018 відкриває прийом робіт

Визнана як найбільш вагома премія рекламно-комунікаційної індустрії Effie Awards Ukraine 2018 втринадцяте відкриває прийом конкурсних робіт, аби нагородити кампанії, які досягли найбільш вражаючих маркетингових показників.

Не зважаючи на те що Effie Worldwide вже 50 років, премія невпинно продовжує удосконалюватися та вводити все більше оновлень для учасників індустріального ринку. Відповідно до міжнародних норм, Effie Awards Ukraine у 2018 році також повертається із рядом нововведень. Найгучнішою зміною стала відмова від друкованих заявок, адже премія завжди була за green підхід, проте тільки цього року нарешті вдалось втілити плани і перейти у цілковитий digital. Як для нас, так і для учасників це великий крок.

Оргкомітет Effie Awards Ukraine оновив заявки для подачі робіт, які тепер доступні двома мовами – українською та англійською.

Як і минулого року, Effie Awards Ukraine продовжує пропонувати учасникам опцію Effie Jury Insight, що представляє собою звіт, у якому збираються як загального плану рекомендації щодо заповнення заявок, правил оцінки робіт, так і думки членів журі з приводу конкретного кейсу.

Нагадуємо, що на Effie Awards непохитно діє гнучка система декількох дедлайнів, де кожен наступний обходиться учасникам дорожче попереднього:

1 жовтня 2018 – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня 2018 – I DEADLINE

31 жовтня 2018 – II DEADLINE

«Я приємно вражений тими організаційними змінами, які запропонували наші американські колеги цього року. І хоча більшою мірою нововведення носять структурний та формальний, а не змістовний характер, на мій погляд, вони суттєво допоможуть учасникам та членам журі зробити вірні рішення – одним при оформленні своїх заявок, іншим при їх оцінці.  Ми вже тринадцять років тримаємо глобальний курс: у  чіткому, простому та прозорому підходові до своєї справи, забезпечуючи підґрунтя для зросту рекламно-комунікаційного ринку України, до якого ми всі прагнемо»  – Максим Лазебник, продюсер Effie Awards Ukraine.

Приємною традицією останніх років стала співпраця премії із TWIGA Ukraine. Цьогорічне ключове повідомлення рекламної кампанії: «Не все те Effie, що блищить!» не тільки продовжує традиції минулих слоганів Effieгенної нагороди, але й дуже влучно відображає змістовність цього змагання маркетологів і рекламістів.

Про всі зміни та оновлення подачі заявок учасники можуть дізнатися на сайті премії – effie.org.ua. У разі запитань, звертайтеся до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська –  [email protected] та Ольга Підгорська – [email protected].

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...