Не все те Effie, що блищить: Effie Awards Ukraine 2018 відкриває прийом робіт

Визнана як найбільш вагома премія рекламно-комунікаційної індустрії Effie Awards Ukraine 2018 втринадцяте відкриває прийом конкурсних робіт, аби нагородити кампанії, які досягли найбільш вражаючих маркетингових показників.

Не зважаючи на те що Effie Worldwide вже 50 років, премія невпинно продовжує удосконалюватися та вводити все більше оновлень для учасників індустріального ринку. Відповідно до міжнародних норм, Effie Awards Ukraine у 2018 році також повертається із рядом нововведень. Найгучнішою зміною стала відмова від друкованих заявок, адже премія завжди була за green підхід, проте тільки цього року нарешті вдалось втілити плани і перейти у цілковитий digital. Як для нас, так і для учасників це великий крок.

Оргкомітет Effie Awards Ukraine оновив заявки для подачі робіт, які тепер доступні двома мовами – українською та англійською.

Як і минулого року, Effie Awards Ukraine продовжує пропонувати учасникам опцію Effie Jury Insight, що представляє собою звіт, у якому збираються як загального плану рекомендації щодо заповнення заявок, правил оцінки робіт, так і думки членів журі з приводу конкретного кейсу.

Нагадуємо, що на Effie Awards непохитно діє гнучка система декількох дедлайнів, де кожен наступний обходиться учасникам дорожче попереднього:

1 жовтня 2018 – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня 2018 – I DEADLINE

31 жовтня 2018 – II DEADLINE

«Я приємно вражений тими організаційними змінами, які запропонували наші американські колеги цього року. І хоча більшою мірою нововведення носять структурний та формальний, а не змістовний характер, на мій погляд, вони суттєво допоможуть учасникам та членам журі зробити вірні рішення – одним при оформленні своїх заявок, іншим при їх оцінці.  Ми вже тринадцять років тримаємо глобальний курс: у  чіткому, простому та прозорому підходові до своєї справи, забезпечуючи підґрунтя для зросту рекламно-комунікаційного ринку України, до якого ми всі прагнемо»  – Максим Лазебник, продюсер Effie Awards Ukraine.

Приємною традицією останніх років стала співпраця премії із TWIGA Ukraine. Цьогорічне ключове повідомлення рекламної кампанії: «Не все те Effie, що блищить!» не тільки продовжує традиції минулих слоганів Effieгенної нагороди, але й дуже влучно відображає змістовність цього змагання маркетологів і рекламістів.

Про всі зміни та оновлення подачі заявок учасники можуть дізнатися на сайті премії – effie.org.ua. У разі запитань, звертайтеся до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська –  [email protected] та Ольга Підгорська – [email protected].

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...