Не скромница, не шлюха…

Работа выпускников Школы рекламы Miami Adschool Europe из Гамбурга посвящена популярной нынче теме: уважение к женщине. В данном случае речь идет о превратном представлении, которое может сложиться при взгляде на то, как женщина одета.

Создатели рекламы предложили так называемую шкалу оценок женщины исходя из длины юбки, глубины декольте и высоты каблуков. Градация на шкале движется от “Скромницы” до “Шлюхи”.

 

Собственно, нас призывают как говорилось в старину “Не встречать по одежке”.  Тем более вызывает удивление, что эта мысль вызвала такой энтузиазм в соцсетях. Видимо, для кого-то эта банальность до сих пор остается откровением.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...