Не рекламой единой: COMFY выпустили новый эпизод вебсериала, приуроченный к “Черной Пятнице”

Компания COMFY в процессе подготовки к «черной пятнице», выпустила вторую серию вебсериала «Миксер». В серии раскрывается реальная подготовка сотрудников магазина в преддверие одного из самых жарких дней в сезоне продаж.

В новом эпизоде, который снимают в одном из магазинов в Киеве, главный герой – новичок Валера впервые встречается с таким явлением как «Черная пятница» и, конечно же, хочет показать себя большим профессионалом и ответственным работником. Получается у него это с трудом, но его коллеги готовы прийти на выручку и помочь приобрести ценный опыт, который иногда добывается сквозь слезы. В итоге не обходится без курьезных ситуаций и веселых шуток.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...