Не давай им встретиться. Остроумная реклама VolksWagen в ЮАР

Агентство Ogilvy South Africa подготовило ряд остроумных постеров для коммерческих автомобилей VolksWagen Transporter.

Недавно VolksWagen выпустил новую линейку коммерческих автофургонов (бусиков), которые оснащены новой системой безопасности. Система моментально реагирует на опасное приближение постороннего объекта и моментально глушит мотор и включает тормоза. Таким образом компания гарантирует почти 100-процентную невозможность столкновения.

В серии постеров агентство Ogilvy South Africa показало сближение двух автомобилей, один из которых – VolksWagen Transporter. “Не давай им встретиться” – гласит слоган на постере. Если присмотреться к сближающимся автомобилям попристальнее, а именно, прочесть рекламу на их бортах, то видно, что они обслуживают прямо противоположные сегменты бизнеса (Например, мясной магазин и вегетарианская лавка). Таким образом слоган получает двойной смысл – эти два автомобиля не столкнутся ни в прямом, ни в переносном смысле. Непонятно, правда, почему не могут сойтись апельсиновый сок и зубная паста…

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Green Energy™ ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...