Украинцы весьма азартная нация, особенно, если это касается спорта. Но в зависимости от региона настроения жителей существенно отличаются. В Parimatch.com назвали, в каких городах активнее всего делают ставки на спортивные события.

Самым азартным прогнозируемо стал Киев. Всё же столица является самым населённым городом в Украине, да и уровень жизни в ней несколько выше, чем в целом по стране. Второе место за Харьков, а бронзу своему городу принесли львовяне.

Днепр и Одесса на четвертом и пятом местах соответственно. В этих городах живет примерно одинаковое количество азартных болельщиков, и делают ставки на спортивные состязания они практически в тех же количествах. Но вот по сумме ставок Одесса почти вдвое отстает от Днепра, и в этом четко прослеживается южный колорит 🙂

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...