Оргкомітет PR-марафону завершив підрахунок голосів за найкращі кейси в кожній з номінацій. Нагадаємо, що оцінка проходила за методикою 360°. Спершу всі проєкти були відібрані оргкомітетом, після їх оцінювали читачі MMR онлайн та члени журі. Кожен проєкт отримав комплексну оцінку, у відповідності до якої визначилися претенденти на перемогу.
Комплексна PR-кампанія
- ТК «Україна»
- «Дарниця»
- «Київстар»
- АЗК WOG
- Moneyveo
- FAVBET
- «Фокстрот»
Відкритість ТОП-менеджера
- Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
- Андрій Здесенко, СЕО та засновник корпорації «Біосфера»
- Микола Тимощук, СЕО UFuture
Спонсорський проєкт
- «Сіріус»
- «Нова пошта» та Postmen
Проєкт В2G
- FAVBET
- Kernel
- Coca-Cola
Employer Branding
- Coca-Cola
- «Ельдорадо»
- SoftServe Inc.
PR-команда
- UFuture
- «Нова пошта»
- «Київстар»
- WePlay Esports
- Лінія магазинів EVA
- Coca Cola
Корпоративний благодійний фонд
- L’Oréal Україна
- SoftServe Inc.
Переможці в кожній номінації та результати рейтингу «ТОП-25 PR-фахівців» стануть відомі вже 20 травня, після закінчення офіційної частини Антикризового PR-марафону.