Настрій години та елегантний мінімалізм McDonald’s у Instagram Stories

Попри величезну популярність Instagram Stories, реклама в них часто зводиться до недбалої нарізки, переробленої зі звичайного ролика на півхвилини. Тому на тлі всього цього особливої уваги заслуговує кампанія «Настрій дня» (Iconic Days), яку нещодавно запустила німецька філія McDonald’s.

Агенція TBWA/Heimat створила дуже лаконічну серію, вмістивши максимум змісту у мінімум форми. Вона пов’язала різноманітні продукти McDonald’s з годинами дня.

Кожен пункт меню зображений у вигляді простого значка на білому тлі. Але його контури заповнюють, залежно від години, світанки, сутінки, зоряне небо тощо. Кожне зображення було опубліковане у відповідний час.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...