Настоящий север. Сеть Nordstrom открывает Канаду

Сеть магазинов модной одежды Nordstrom выходит на канадский рынок. Этому посвящен довольно пафосный имиджевый ролик, подготовленный агентством Ogilvy Toronto.

Ролик – часть кампании “Настоящий Север”. Задача кампании показать как органично бренд  Nordstrom сочетается с духом Канады и менталитетом канадцев, вплоть до игры слов Nord по-французски и North по-английски.

Ролик  по сути – это возвышенны калейдоскоп из канадских пейзажей и людей. Снят он был в Большом Торонто, фотографом и режиссером видео Джастином Тайлером. В ролике снялись известные в канаде персоны: культовый блогер Мел Кобаяши, посол доброй воли Организации Объединенных Наций Бико Бреттах, а также стилист и консультант Харьяс Сингх. Сайндтрекос ролика служит чтение текста Гимна Канады.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...