Наших може бути більше! Наших має бути більше!

Звернення офіційного представництва Cannes Lions в Україні до:

  • профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії

  • суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі

Шановні колеги, однодумці!

Як ви знаєте, подачу заявок на участь в конкурсі молодих креаторів Young Lions завершено, триває наповнення призового фонду. Вперше, цього року Представництво Cannes Lions в Україні наважилось спорядити команду-переможця в подорож з «повними кишенями» – тобто оплатити акредитацію, проїзд і проживання з фонду, створеного з внесків самих учасників, без будь-яких зобов’язань, окрім виконання умов участі в локальному і міжнародному конкурсах.

З радістю повідомляємо вам, що інтерес до конкурсу цього року майже в чотири рази вищий, ніж спостерігалось за всі попередні роки. Ми вдячні партнерам, які до 2018 року включно працювали разом з нами над популяризацією цього конкурсу.

На даний момент заявки надійшли від 74 команд, тобто ми розраховуємо, що поїздку хоча б однієї команди переможців на повну суму в 166 000 грн. самі учасники індустрії вперше зможуть забезпечити.

Зважаючи на велику кількість заявників та наближення до позначки в 5500 євро, ми звертаємось до ключових гравців та лідерів думки рекламно-комунікаційного ринку, брендів, асоціацій з пропозицією підтримати потенціал молодих українських креаторів цього року, щоби відправити додатково дві команди представляти українські креативні індустрії на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні – ГО “Каннські Леви в Україні” – робить все можливе, щоби залучити додаткове фінансування і надати шанс всім трьом командам переможців локального конкурсу довести свою майстерність і гідно представити Україну на міжнародному фестивалі креативності у Каннах вже цього червня.

Всі небайдужі до розвитку креативних індустрій в Україні, зростання престижу галузі і нашої країни на міжнародному рівні можуть долучитися до формування призового фонду конкурсу Young Lions Competitions Ukraine 2019.

Дедлайн: 26 квітня 2019 року.

Контакти офісу офіційного Представництва Cannes Lions в Україні – ГО “Каннські Леви в Україні” – на сайті creativity.in.ua.

Долучайтесь!

З оптимістичними сподіваннями,

Ірина Кузнєцова, офіційний представник Сannes Lions в Україні

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

чек-лист идеального ивента

«Мероприятие, к которому готовились, испортить сложно»: чек-лист идеального ивента

Любой план хорош до начала битвы. И спланировать мероприятие не всегда бывает легко. Существует много разных нюансов, о которых можно ...

Как AR- и VR-технологии дополняют креативные коммуникации бренда

Дополненная и виртуальная реальность уже много лет используется мировыми компаниями в их маркетинговых коммуникациях. Однако в Украине AR- и VR-технологии ...

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...