Наших може бути більше! Наших має бути більше!

Звернення офіційного представництва Cannes Lions в Україні до:

  • профільних організацій рекламно-комунікаційної індустрії

  • суб’єктів рекламно-комунікаційної та маркетингової галузі

Шановні колеги, однодумці!

Як ви знаєте, подачу заявок на участь в конкурсі молодих креаторів Young Lions завершено, триває наповнення призового фонду. Вперше, цього року Представництво Cannes Lions в Україні наважилось спорядити команду-переможця в подорож з «повними кишенями» – тобто оплатити акредитацію, проїзд і проживання з фонду, створеного з внесків самих учасників, без будь-яких зобов’язань, окрім виконання умов участі в локальному і міжнародному конкурсах.

З радістю повідомляємо вам, що інтерес до конкурсу цього року майже в чотири рази вищий, ніж спостерігалось за всі попередні роки. Ми вдячні партнерам, які до 2018 року включно працювали разом з нами над популяризацією цього конкурсу.

На даний момент заявки надійшли від 74 команд, тобто ми розраховуємо, що поїздку хоча б однієї команди переможців на повну суму в 166 000 грн. самі учасники індустрії вперше зможуть забезпечити.

Зважаючи на велику кількість заявників та наближення до позначки в 5500 євро, ми звертаємось до ключових гравців та лідерів думки рекламно-комунікаційного ринку, брендів, асоціацій з пропозицією підтримати потенціал молодих українських креаторів цього року, щоби відправити додатково дві команди представляти українські креативні індустрії на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.

Офіційне представництво Cannes Lions в Україні – ГО “Каннські Леви в Україні” – робить все можливе, щоби залучити додаткове фінансування і надати шанс всім трьом командам переможців локального конкурсу довести свою майстерність і гідно представити Україну на міжнародному фестивалі креативності у Каннах вже цього червня.

Всі небайдужі до розвитку креативних індустрій в Україні, зростання престижу галузі і нашої країни на міжнародному рівні можуть долучитися до формування призового фонду конкурсу Young Lions Competitions Ukraine 2019.

Дедлайн: 26 квітня 2019 року.

Контакти офісу офіційного Представництва Cannes Lions в Україні – ГО “Каннські Леви в Україні” – на сайті creativity.in.ua.

Долучайтесь!

З оптимістичними сподіваннями,

Ірина Кузнєцова, офіційний представник Сannes Lions в Україні

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.