Наши на Eurobest 2015

Представляем сравнительный перечень работ, представленных Украиной на фестиваль Eurobest в  2014 и 2015 году.

  2015 2014
complete pending  total   complete pending  total final total
UKRAINE Adpro Kyiv 1 0 1   0 0 0  
AdPro|Isobar   0 0 0   0 0 0 0
Kyiv 0 0 0   1 0 1 1
Aimbulance Kyiv 2 0 2   0 0 0  
asdh   0 0 0   0 0 0 0
Ebola   0 0 0   0 0 0 0
Kiev 0 0 0   2 0 2 2
Geometry Global Kyiv 0 0 0   0 0 0 2
GRAPE UKRAINE   0 0 0   0 5 5 0
Kiev 0 1 1   0 0 0  
Kyiv 0 0 0   0 3 3 7
ISD Group   0 0 0   0 0 0 0
Kyiv 0 0 0   0 1 1 2
LLC with FI Leo Burnett   0 0 0   0 0 0 0
Kyiv 0 0 0   9 0 9 9
Prodigi Kyiv 0 0 0   0 1 1 1
PROVID Kyiv 2 0 2   2 0 2 2
Saatchi & Saatchi Ukraine   0 0 0   0 0 0 0
Kyiv 6 0 6   0 3 3 7
SPN Communications Kyiv 0 0 0   0 0 0 0
Tabasco Kyiv 6 0 6   0 0 0  
Talan Group Kiev 0 0 0   0 1 1 2
Twiga Ukraine Kyiv 0 0 0   8 0 8 8
Total 17 1 18   22 14 36 43

Наверное, это немного. Наверное, можно было участвовать активнее. Но, учитывая ситуацию, можно порадоваться за агентства, которые нашли возможность принять участие в этом незаурядном событии континентального маcштаба. И конечно же, мы желаем нашим креаторам победы.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...