Наружка растет, несмотря ни на что
По данным отраслевой ассоциации OAAA, по итогам второго квартала 2015 г. американский рынок ooh вырос на 3,8% по сравнению с аналогичным показателем прошлого года. Его объём за апрель-май составил $2,25 млрд. В число крупнейших outdoor-рекламодателей по данным за апрель-июнь вошли компании McDonalds, Apple, Metro PCS, Warner Bros Pictures, Geico, Verizon, Chase, AT&T, Citi и 20th Century Fox Pictures.
 
Что показательно, положительная динамика, демонстрируемая outdoor-индустрией, выбивается из общей тенденции спада на рекламном рынке США. Согласно статистике Kantar Media, падение рынка по результатам второго квартала 2015 г. составило почти 7%.
 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...