Награждение лучших на Ad Black Sea
У всех поданных работ есть шанс получить награды и признание международного жюри, которое в этом году представлено тремя составами: Best Video Content & Other branded content; Best Design, Print & Poster и Best Idea. По итогам работы жюри будут определены финалисты и призеры (золото, серебро, бронза), а также Best of Contest каждого конкурса и Grand Prix фестиваля.
 
Важно отметить, что на фестивале также наградят:
·         Best Agency of the Festival
·         Best Independent Agency of the Festival
·         Best Network of the Festival
 
 А специально для грузинских агентств:
·         Best Georgian Agency of the Festival 
 
Кроме того, по решению европейского клуба арт-директоров (ADC*E) все грузинские работы, получившие награды на Ad Black Sea, смогут принять участие в европейском конкурсе Лиги чемпионов ADC*E Awards в Барселоне.
 
В рамках фестиваля будет применяться следующая шкала подсчетов баллов:
·         Special Jury Prize – 1 балл
·         Shortlist — 2 балла
·         Bronze — 4 балла
·         Silver — 6 баллов
·         Gold — 8 баллов
·         Best of Contest — 10 баллов
·         Festival Grand Prix — 15 баллов
 
До дедлайна осталось 5 дней, поэтому просим участников поспешить с регистрацией работ до 4 сентября. По всем вопросам участия в фестивале просим обращаться в оргкомитет: 0038(044) 490-90-30 [email protected] – Ольга Подгорская.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.