Націльтесь на Effie! Прийом конкурсних робіт та формування журі 2019 розпочато

Міжнародна премія Effie Awards Ukraine 2019, яка нагороджує найефективніші кампанії маркетингових комунікацій в Україні, відкриває прийом конкурсних робіт та розпочинає формування журі.

Вже 14 років український рекламно-комунікаційний ринок визначає та нагороджує найбільш успішні національні кампанії у сфері маркетингових комунікацій, керуючись міжнародними правилами найбільш престижної нагороди для маркетологів та рекламістів всього світу.

Всеукраїнська рекламна коаліція, що є організатором Effie Awards Ukraine, завжди дуже ретельно підходить до формування правил і порядку прийому конкурсних заявок та формування складу журі, які б відповідали вимогам Effie Worldwide.

В новому сезоні премія Effie Awards Ukraine представить багато нового, що стосується конкурсної програми:

  • Обмеження по кількості категорій – цього року оргкомітетом Effie Awards Ukraine введено обмеження по кількості категорій, які можна обрати для подачі однієї рекламної кампанії. Один і той же проект може бути поданий на участь у різні категорії, але максимум можна обрати 4 категорії для подачі однієї рекламної кампанії.
  • Подачі робіт минулих років – заявки переможців минулих років можуть бути подані в конкурсну програму цього року за умови, що їх рекламна кампанія продовжується цього року, а також досягла результату в рамках поточного періоду.
  • Конкурсні категорії – у цьому році в конкурсній програмі з’явилося 5 нових спеціальних категорій, а саме: 50. Brand Experience, 51. Медіа інновація/ідея, 52. Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії, 53. Створення спільноти споживачів бренду, 54. Партнерство з медіаканалами.

З детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням, а текстову форму заявки та всі додатки для участі у конкурсній програмі можна скачати за іншим посиланням.

Нагадуємо, що подавати роботи на Effie Awards Ukraine 2019 можуть як комунікаційні агентства, так і компанії-рекламодавці свої проекти, реалізовані на території України з 1 січня 2018 року по 1 листопада 2019 року (для категорії “Кампанії з тривалим ефектом” з 1 січня 2017 (або раніше) по 1 листопада 2019).

Також агентства-члени ВРК вже сьогодні можуть починати пропонувати кандидатів до членів журі Effie Awards Ukraine 2019, які традиційно складаються із провідних маркетинг-спеціалістів, що працюють у компаніях-рекламодавцях, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіа експертів, дослідників та консультантів.

Від кожного агентства приймаються не більше 4-х кандидатів, а саме: один представник комунікаційного агентства та до трьох маркетинг-директорів компаній-рекламодавців.  Окрім членів ВРК, свої аналогічні рекомендації можуть подавати маркетингові та рекламні команди, що брали активну участь у Effie Awards попередніх років. Імена кандидатів надсилайте на адресу [email protected]. Фінальний список кандидатів до журі Effie Awards 2019 буде сформований до початку жовтня.

Нагадуємо основні дати:

1 жовтня – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня – I DEADLINE

31 жовтня – II DEADLINE

8 листопада – ​LAST MINUTE DEADLINE

23 листопада – 1 тур суддівства

30 листопада – 2 тур суддівства

13 грудня – конференція Best Marketing Practices та урочиста Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2019

За підсумками Effie Awards Ukraine 2019 будуть анонсовані національні рейтинги ефективності комунікаційних, медіа агентств та рекламно-комунікаційних холдингів, а також імена найефективніших рекламодавців та брендів України. Також всі результати Effie Awards Ukraine 2019 включать в міжнародні рейтинги Effie Index, рейтинг найефективних компаній та брендів у всьому світі та в міжнародну базу кейсів Effie Case.

http://effie.org.ua

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кураж повертається. Чергова денна вечірка – 25- 26 липня

25-26 липня на ВДНГ з нами знову буде Кураж — улюблена київська денна вечірка. Квитки доступні лише онлайн (можна придбати ...

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...