На Young Lions Competitions-2019 в Каннах Україну представлятимуть 4 команди молодих креаторів

Відбірковий конкурс молодих креаторів добіг кінця, переможці вже готуються до поїздки в Канни, а у представництва Cannes Lions є чудова новина! Цього року на міжнародному YLC Україну представлятимуть одразу 4 команди!

Як тільки завершився конкурс, команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко», що посіла другу позицію у категорії Design із результатом 6,4 (і друге місце у рейтингу ТОП-10 команд), звернулась до Представництва із запитаннями про можливість представляти Україну у додатковій категорії міжнародного Young Lions Competitions.

Хоча відбірковий конкурс проводився у трьох категоріях, завдяки Представництву Cannes Lions вдалось здобути ще одне місце для представлення України в Каннах. Команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко» буде змагатись на міжнародному YLC у категорії Digital.

«Офіційне представництво фестивалю в Україні має повноваження надавати до розгляду додаткові команди (окрім переможців національного відбору). Оскільки рейтинговий результат команди «Артем Гусєв та Сергій Артеменко» вищий за результати переможців у категоріях PRINT та FILM, разом з колегами в Лондоні ми вирішили включити в змагання на фестивалі в Каннах ще одну команду. Хлопці продемонстрували, що за свої мрії потрібно боротися впевнено і цивілізовано. Тепер вони гідно представлятимуть Україну в категорії DIGITAL. А ми (представництво) раді допомагати інформаційно та консультаційно, адже впевнені, що відкритість лише сприяє розвитку індустрії та аудиторії», – каже Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Представництво бажає успіхів всім чотирьом командам молодих креаторів та сподівається, що цього року у нас буде привід привітати українців із титулом Young Lions.

Нагадуємо, що найсвіжіші новини із Cannes Lions в період фестивалю будуть висвітлюватися на порталі reklamaster.com та партнерських ЗМІ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.