На Young Lions Competitions-2019 в Каннах Україну представлятимуть 4 команди молодих креаторів

Відбірковий конкурс молодих креаторів добіг кінця, переможці вже готуються до поїздки в Канни, а у представництва Cannes Lions є чудова новина! Цього року на міжнародному YLC Україну представлятимуть одразу 4 команди!

Як тільки завершився конкурс, команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко», що посіла другу позицію у категорії Design із результатом 6,4 (і друге місце у рейтингу ТОП-10 команд), звернулась до Представництва із запитаннями про можливість представляти Україну у додатковій категорії міжнародного Young Lions Competitions.

Хоча відбірковий конкурс проводився у трьох категоріях, завдяки Представництву Cannes Lions вдалось здобути ще одне місце для представлення України в Каннах. Команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко» буде змагатись на міжнародному YLC у категорії Digital.

«Офіційне представництво фестивалю в Україні має повноваження надавати до розгляду додаткові команди (окрім переможців національного відбору). Оскільки рейтинговий результат команди «Артем Гусєв та Сергій Артеменко» вищий за результати переможців у категоріях PRINT та FILM, разом з колегами в Лондоні ми вирішили включити в змагання на фестивалі в Каннах ще одну команду. Хлопці продемонстрували, що за свої мрії потрібно боротися впевнено і цивілізовано. Тепер вони гідно представлятимуть Україну в категорії DIGITAL. А ми (представництво) раді допомагати інформаційно та консультаційно, адже впевнені, що відкритість лише сприяє розвитку індустрії та аудиторії», – каже Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Представництво бажає успіхів всім чотирьом командам молодих креаторів та сподівається, що цього року у нас буде привід привітати українців із титулом Young Lions.

Нагадуємо, що найсвіжіші новини із Cannes Lions в період фестивалю будуть висвітлюватися на порталі reklamaster.com та партнерських ЗМІ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...

Hyundai представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020

Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція ...