Відбірковий конкурс молодих креаторів добіг кінця, переможці вже готуються до поїздки в Канни, а у представництва Cannes Lions є чудова новина! Цього року на міжнародному YLC Україну представлятимуть одразу 4 команди!

Як тільки завершився конкурс, команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко», що посіла другу позицію у категорії Design із результатом 6,4 (і друге місце у рейтингу ТОП-10 команд), звернулась до Представництва із запитаннями про можливість представляти Україну у додатковій категорії міжнародного Young Lions Competitions.

Хоча відбірковий конкурс проводився у трьох категоріях, завдяки Представництву Cannes Lions вдалось здобути ще одне місце для представлення України в Каннах. Команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко» буде змагатись на міжнародному YLC у категорії Digital.

«Офіційне представництво фестивалю в Україні має повноваження надавати до розгляду додаткові команди (окрім переможців національного відбору). Оскільки рейтинговий результат команди «Артем Гусєв та Сергій Артеменко» вищий за результати переможців у категоріях PRINT та FILM, разом з колегами в Лондоні ми вирішили включити в змагання на фестивалі в Каннах ще одну команду. Хлопці продемонстрували, що за свої мрії потрібно боротися впевнено і цивілізовано. Тепер вони гідно представлятимуть Україну в категорії DIGITAL. А ми (представництво) раді допомагати інформаційно та консультаційно, адже впевнені, що відкритість лише сприяє розвитку індустрії та аудиторії», – каже Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Представництво бажає успіхів всім чотирьом командам молодих креаторів та сподівається, що цього року у нас буде привід привітати українців із титулом Young Lions.

Нагадуємо, що найсвіжіші новини із Cannes Lions в період фестивалю будуть висвітлюватися на порталі reklamaster.com та партнерських ЗМІ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...