Відбірковий конкурс молодих креаторів добіг кінця, переможці вже готуються до поїздки в Канни, а у представництва Cannes Lions є чудова новина! Цього року на міжнародному YLC Україну представлятимуть одразу 4 команди!

Як тільки завершився конкурс, команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко», що посіла другу позицію у категорії Design із результатом 6,4 (і друге місце у рейтингу ТОП-10 команд), звернулась до Представництва із запитаннями про можливість представляти Україну у додатковій категорії міжнародного Young Lions Competitions.

Хоча відбірковий конкурс проводився у трьох категоріях, завдяки Представництву Cannes Lions вдалось здобути ще одне місце для представлення України в Каннах. Команда «Артем Гусєв, Сергій Артеменко» буде змагатись на міжнародному YLC у категорії Digital.

«Офіційне представництво фестивалю в Україні має повноваження надавати до розгляду додаткові команди (окрім переможців національного відбору). Оскільки рейтинговий результат команди «Артем Гусєв та Сергій Артеменко» вищий за результати переможців у категоріях PRINT та FILM, разом з колегами в Лондоні ми вирішили включити в змагання на фестивалі в Каннах ще одну команду. Хлопці продемонстрували, що за свої мрії потрібно боротися впевнено і цивілізовано. Тепер вони гідно представлятимуть Україну в категорії DIGITAL. А ми (представництво) раді допомагати інформаційно та консультаційно, адже впевнені, що відкритість лише сприяє розвитку індустрії та аудиторії», – каже Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Представництво бажає успіхів всім чотирьом командам молодих креаторів та сподівається, що цього року у нас буде привід привітати українців із титулом Young Lions.

Нагадуємо, що найсвіжіші новини із Cannes Lions в період фестивалю будуть висвітлюватися на порталі reklamaster.com та партнерських ЗМІ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.