• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

На вулицях та в метро столиці перехожим нагадують, що люди – не консерви

16 Лютого, 2017
Час прочитання: 1 хв.
A A
На вулицях та в метро столиці перехожим нагадують, що люди – не консерви
Share on FacebookShare on Twitter

Попередженням цих порушень та моніторингом місць несвободи в Україні – а це інтернати для дітей та літніх людей, хоспіси, військові частини, СІЗО та інші заклади – займається Національний превентивний механізм (НПМ). Це представники офісу Уповноваженого ВР України з прав людини та громадські активісти, які мають можливість безперешкодного доступу до будь-яких закритих закладів задля перевірки умов життя в них, спілкування із підопічними, попередження порушень їх прав та подальшого відстоювання системних змін у цих закритих закладах.

Ініціатором розробки концепції кампанії став Центр інформації про права людини. «Нам хотілося, аби про роботу моніторів НПМ і умови життя в місцях несвободи дізналося більше людей в Україні. Для того, аби допомагати моніторам змінювати життя людей в цих закритих установах на краще, або навіть стати частиною команди НПМ», – каже керівник проекту ЦІПЛ з інформаційної підтримки НПМ Надя Колесникова.

Розробка концепції просування НПМ в українському суспільстві стала завданням першої «Битви агентств» (Lions Creativity Days – «Дні креативності в Україні»). Участь в ній взяли 5 агентств, переможцем було обрано Green Penguin Media. «Світ міняється, місця несвободи — ні. Більшою мірою в них діють закони ще з «совка». Коли «незручних» людей просто ховали подалі від очей — «консервували». Люди, що потрапили у місця несвободи, ставали «овочами», ламались та деградували. Місця несвободи повинні перестати бути радянськими консервами. Настав час їх «відкрити», зазирнути всередину, їхній «термін зберігання» давно минув. Так з’явилась концепція, яку ми втілили у принтах та у ролику, який, до речі, існує у двох варіантах: без цензури — наш улюблений. Адже він точніше за все доносить наш меседж — «Люди не консерви»», – наголошує Юлія Курова, креативний директор Green Penguin Media.

 

Реалізацію ідеї соціальної реклами підтримала програмна ініціатива «Права людини та правосуддя» МФ «Відродження», що сприяє роботі НПМ з моменту його появи в Україні. «Ця кампанія дає можливість унаочнити проблеми місць несвободи. Чим більше людей будуть розуміти, що таке ці закриті заклади, з якими проблемами зустрічаються ті, хто проживає там постійно, тим більше шансів змінити цю “законсервовану” систему і створити там умови для життя, а не для виживання», пояснює Василина Яворська, менеджер програмної ініціативи та монітор НПМ.

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.