На вулицях та в метро столиці перехожим нагадують, що люди – не консерви

Попередженням цих порушень та моніторингом місць несвободи в Україні – а це інтернати для дітей та літніх людей, хоспіси, військові частини, СІЗО та інші заклади – займається Національний превентивний механізм (НПМ). Це представники офісу Уповноваженого ВР України з прав людини та громадські активісти, які мають можливість безперешкодного доступу до будь-яких закритих закладів задля перевірки умов життя в них, спілкування із підопічними, попередження порушень їх прав та подальшого відстоювання системних змін у цих закритих закладах.

Ініціатором розробки концепції кампанії став Центр інформації про права людини. «Нам хотілося, аби про роботу моніторів НПМ і умови життя в місцях несвободи дізналося більше людей в Україні. Для того, аби допомагати моніторам змінювати життя людей в цих закритих установах на краще, або навіть стати частиною команди НПМ», – каже керівник проекту ЦІПЛ з інформаційної підтримки НПМ Надя Колесникова.

Розробка концепції просування НПМ в українському суспільстві стала завданням першої «Битви агентств» (Lions Creativity Days – «Дні креативності в Україні»). Участь в ній взяли 5 агентств, переможцем було обрано Green Penguin Media. «Світ міняється, місця несвободи — ні. Більшою мірою в них діють закони ще з «совка». Коли «незручних» людей просто ховали подалі від очей — «консервували». Люди, що потрапили у місця несвободи, ставали «овочами», ламались та деградували. Місця несвободи повинні перестати бути радянськими консервами. Настав час їх «відкрити», зазирнути всередину, їхній «термін зберігання» давно минув. Так з’явилась концепція, яку ми втілили у принтах та у ролику, який, до речі, існує у двох варіантах: без цензури — наш улюблений. Адже він точніше за все доносить наш меседж — «Люди не консерви»», – наголошує Юлія Курова, креативний директор Green Penguin Media.

 

Реалізацію ідеї соціальної реклами підтримала програмна ініціатива «Права людини та правосуддя» МФ «Відродження», що сприяє роботі НПМ з моменту його появи в Україні. «Ця кампанія дає можливість унаочнити проблеми місць несвободи. Чим більше людей будуть розуміти, що таке ці закриті заклади, з якими проблемами зустрічаються ті, хто проживає там постійно, тим більше шансів змінити цю “законсервовану” систему і створити там умови для життя, а не для виживання», пояснює Василина Яворська, менеджер програмної ініціативи та монітор НПМ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...