На відкритті IKEA промоутери роздавали безкоштовні маски «Епіцентру»

У день відкриття першого в Україні офлайнового магазину IKEA в Blockbuster Mall промоутери роздавали біля входу в ТРЦ безкоштовні захисні маски з надписом: «В Епіцентрі є все!». Про це йдеться у повідомленні Telegram-каналу «Украина Online».

Проте, після того, як магазин заповнили покупці в масках «Епіцентру», IKEA звернулись до адміністрації ТРЦ, і безкоштовну роздачу масок заборонили.

«Епіцентр» прокоментував ситуацію в соцмережах: «Насправді ми раді, що після стількох років очікувань IKEA нарешті відкрила свій магазин в Україні. Ми переконані, що відтепер українські споживачі отримають нагоду порівняти й оцінити переваги великого асортименту товарів і сервісних послуг мережі ТЦ «Епіцентр».

Крім того до відкриття IKEA, «Епіцентр» розмістив навпроти ТРЦ рекламний борд з написом «Є iдея і є рішення! В ЕПІЦЕНТРІ є ВСЕ!». Таким чином обігравши слоган шведського рітейлера: «IKEA Ідеї для вашого дому».

Нагадаємо, що першого лютого почав працювати перший в Україні офлайн-магазин IKEA у ТРЦ Blockbuster Mall. Його загальна площа складає більше п’яти тисяч квадратних метрів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...