На станції «Поштова площа» відкрилася виставка українських марок

До 100-річчя першої української марки станцію метро «Поштова площа» прикрасили 50 найкращих екземплярів українських поштових марок за історію їх випуску.

Ця експозиція, що триватиме з 8 жовтня до 18 листопада – спільний проект Укрпошти та Київського метрополітену в рамках XVI Національної філателістичної виставки «Укрфілекспо 2018».

«Метро – не тільки громадський транспорт, це також територія мистецтва. Наприклад, найдовша у світі виставка є у підземці Стокгольма, де на станціях представлені картини, скульптури, мозаїки, інсталяції. Галерея сучасного мистецтва є у Неаполі, виставки і арт-заходи відбуваються і в метро Нью-Йорка, Пекіна та інших міст. Станція «Поштова площа» – чудова локація для виставки зображень унікальних поштових марок України», – відзначає генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Варто нагадати, що станція метро «Поштова площа» власне отримала свою назву через розташовування поряд Подільської поштової дільниці, що працювала із середини 19 ст.

«Колеги підтвердять, що з нинішнім об’ємом офіційного діловодства державні та комунальні підприємства, напевне, наймасовіші користувачі марок. Тому ми одразу підтримали цей соціальний проект. Переконаний, що пасажирам буде цікаво оглянути таку незвичайну виставку», – додає начальник столичної підземки Віктор Брагінський.

****
XVI Національна філателістична виставка «Укрфілекспо 2018» відбудеться 9-14 жовтня в конгрес-центрі «Український дім» (вул. Хрещатик, 2).
На ній будуть представлені 127 унікальних філателістичних експонатів колекціонерів з України та світу.
Детальніше про програму «Укрфілекспо 2018» за посиланням.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...