Зірки в рекламі: Monatik переміг в номінації «Viva! Advertising Stars Award»

1 червня на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2018 журнал Viva! оголосив ім’я зірки, яка перемогла в спеціальній номінації «Viva! Advertising Stars Award».

За звання кращої зірки в рекламі боролися 38 зірок, серед яких – Оля Полякова, Дмитро Шуров, Надія Дорофєєва, Onuka, Іван Дорн, Потап, Тіна Кароль, Максим Барських, Потап, Джамала, Віра Брежнєва, Світлана Лобода та інші. Переможцем номінації «Viva! Advertising Stars Award» за результатами онлайн-голосування на сайті ad.viva.ua став Monatik з рекламою для Samsung Galaxy A.

Номінанти були обрані, відштовхуючись від основного каналу комунікації – відеоролика. Вид рекламованого товару абсолютно не мав значення: це могли бути як снеки, так і коштовності, напої, техніка, тощо.

«У першу чергу, я вдячний компанії Samsung за те, що розглянула мене на роль людини, що може розтопити лід танцем. Зйомки тривали два дні в дуже холодній воді, супроводжувалися розбитими колінами, але для мене це стало шалено цікавою і приголомшливою пригодою, – сказав зі сцени Monatik. – Я вдячний редакції Viva! Та команді Edipresse Media за те, що мені випала така радість стояти сьогодні на цій сцені і тримати цю нагороду. Хочеться побажати всім, нехай ваші мрії здійснюються, нехай приходять тільки геніальні ідеї і завжди буде можливість їх реалізувати».

Статуетку переможцю вручили головний редактор журналу Viva! Іванна Слабошпицька і генеральний директор компанії Edipresse Media Ukraine Наталія Бойко.

«Сьогодні зірки як лідери думок грають важливу роль у формуванні іміджу будь-якого бренду. Вони також впливають на рівень довіри стейкхолдерів бренду. Тому Edipresse Media, маючи багаторічний досвід створення комерційних проектів із залученням селебретіс і нативною інтеграцією, вирішив ініціювати таку номінацію. Ажіотаж навколо премії підтверджує, що нашій аудиторії цікаві креативні розробки із залученням артистів», – зазначила Наталія Бойко, генеральний директор Edipresse Media Ukraine.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...