Зірки в рекламі: Monatik переміг в номінації «Viva! Advertising Stars Award»

1 червня на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2018 журнал Viva! оголосив ім’я зірки, яка перемогла в спеціальній номінації «Viva! Advertising Stars Award».

За звання кращої зірки в рекламі боролися 38 зірок, серед яких – Оля Полякова, Дмитро Шуров, Надія Дорофєєва, Onuka, Іван Дорн, Потап, Тіна Кароль, Максим Барських, Потап, Джамала, Віра Брежнєва, Світлана Лобода та інші. Переможцем номінації «Viva! Advertising Stars Award» за результатами онлайн-голосування на сайті ad.viva.ua став Monatik з рекламою для Samsung Galaxy A.

Номінанти були обрані, відштовхуючись від основного каналу комунікації – відеоролика. Вид рекламованого товару абсолютно не мав значення: це могли бути як снеки, так і коштовності, напої, техніка, тощо.

«У першу чергу, я вдячний компанії Samsung за те, що розглянула мене на роль людини, що може розтопити лід танцем. Зйомки тривали два дні в дуже холодній воді, супроводжувалися розбитими колінами, але для мене це стало шалено цікавою і приголомшливою пригодою, – сказав зі сцени Monatik. – Я вдячний редакції Viva! Та команді Edipresse Media за те, що мені випала така радість стояти сьогодні на цій сцені і тримати цю нагороду. Хочеться побажати всім, нехай ваші мрії здійснюються, нехай приходять тільки геніальні ідеї і завжди буде можливість їх реалізувати».

Статуетку переможцю вручили головний редактор журналу Viva! Іванна Слабошпицька і генеральний директор компанії Edipresse Media Ukraine Наталія Бойко.

«Сьогодні зірки як лідери думок грають важливу роль у формуванні іміджу будь-якого бренду. Вони також впливають на рівень довіри стейкхолдерів бренду. Тому Edipresse Media, маючи багаторічний досвід створення комерційних проектів із залученням селебретіс і нативною інтеграцією, вирішив ініціювати таку номінацію. Ажіотаж навколо премії підтверджує, що нашій аудиторії цікаві креативні розробки із залученням артистів», – зазначила Наталія Бойко, генеральний директор Edipresse Media Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...