На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020» визначать найкраще корпоративне медіа України

28 жовтня у столичному готелі Radisson Blu Hotel відбудеться бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який організовує Асоціація корпоративних медіа України (АКМУ).

Подія об’єднає експертів, представників великих компаній, сфери комунікацій і маркетингу, які обговорять тенденції і напрямки розвитку наступного року, поділяться досвідом на панельних дискусіях і тематичних лекціях. Також під час заходу влаштують виставку корпоративних проектів та оголосять володаря Гран-прі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2019».

Як зазначила Оксана Тодорова, президент АКМУ, головна тема цьогорічного форуму присвячена креативу. Саме тому захід розпочнеться з презентації її нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», у якій пані Оксана представила досвід і приклади проектів кількох десятків компаній.

У програмі форуму також панельна дискусія «Тренди 2020» у сучасному бізнесі і маркетингових комунікаціях. Її учасниками стануть Пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Євген Веліканов, СЕО iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group виступатимуть у ролі футурологів заходу.

А далі на гостей чекають цікаві та корисні доповіді від спікерів.

  • Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity презентує креативні кейси фестивалю «Каннські Леви».
  • Олександр Котолуп, власник «Фігаро-Кейтеринг» розкриє секретні інгредієнти креативних івентів і розповість про тренди в індустрії кейтерингу.
  • Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера» відповість на питання: «Як поєднати музику з виробничим процесом, щоб зробити світ чистішим? Як залучити персонал у створення корпоративних проектів? Де шукати і знаходити світові тренди, щоб стати галузевим лідером?»
  • «Креатив вирішує. Доведено adidas!» – впевнена Анжела Черкасова, hr менеджер adidas; вона поділиться Лайфхаками і креативними технологіями в побудові внутрішніх комунікацій світового лідера індустрії спортивного одягу і аксесуарів.
  • Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповість про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів.
  • Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділиться досвідом в сфері інфлюенсер-маркетинг.

На бізнес-форумі також підіб’ють підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Учасниками рейтингу в цьому році стали наступні компанії: “Миронівський хлібопродукт”, Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорация “Биосфера”, “ДТЕК ЕНЕРГО”, «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Україна”, «Донбасенерго», АСІНО в Україні, «Донецксталь», Grand Admiral Resort & SPA, Група Ukrlandfarming, НЭК «Укрэнерго», Ощадбанк, ПУМБ, Infomir Group, «Альфа-Банк», “Лемтранс”, Carlsberg Ukraine, «Фигаро Кейтеринг», Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, Deloitte Ukraine, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, Группа Морских Терминалов ТИС, Компания “Сингента”, YURiA-PHARM, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, ПАТ “Аграрний фонд”, ТОВ “Телекомунікаційні технології”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Infopulse Ukraine, КП “Редакция многотиражной газеты “Монолит”, TEDIS Ukraine, «Український газетний синдикат», «Айсберг», Retail Group, ENERGY CLUB, ДП «Агрофонд-зерно», Ferrexpo та інші.

А ще гості заходу зможуть оцінити welcome-частування від талановитого шеф-кухаря готелю Radisson Blu Salvatore Sasa De Vivo, побувати на дегустації вина від авторського бренду «Вина Гулиевых» й виграти безліч призів і ексклюзивних подарунків від партнерів бізнес-форуму.

Зареєструватися для участі у заході можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeC1XNeq4vdeUbvLmIYQt4lclzojGRuJ5M927hfpktsbRLdrA/viewform

Оргкомітет форуму: www.acmu.com.ua

+38 067 980 5259

[email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...