На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020» визначать найкраще корпоративне медіа України

28 жовтня у столичному готелі Radisson Blu Hotel відбудеться бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який організовує Асоціація корпоративних медіа України (АКМУ).

Подія об’єднає експертів, представників великих компаній, сфери комунікацій і маркетингу, які обговорять тенденції і напрямки розвитку наступного року, поділяться досвідом на панельних дискусіях і тематичних лекціях. Також під час заходу влаштують виставку корпоративних проектів та оголосять володаря Гран-прі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2019».

Як зазначила Оксана Тодорова, президент АКМУ, головна тема цьогорічного форуму присвячена креативу. Саме тому захід розпочнеться з презентації її нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», у якій пані Оксана представила досвід і приклади проектів кількох десятків компаній.

У програмі форуму також панельна дискусія «Тренди 2020» у сучасному бізнесі і маркетингових комунікаціях. Її учасниками стануть Пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Євген Веліканов, СЕО iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group виступатимуть у ролі футурологів заходу.

А далі на гостей чекають цікаві та корисні доповіді від спікерів.

  • Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity презентує креативні кейси фестивалю «Каннські Леви».
  • Олександр Котолуп, власник «Фігаро-Кейтеринг» розкриє секретні інгредієнти креативних івентів і розповість про тренди в індустрії кейтерингу.
  • Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера» відповість на питання: «Як поєднати музику з виробничим процесом, щоб зробити світ чистішим? Як залучити персонал у створення корпоративних проектів? Де шукати і знаходити світові тренди, щоб стати галузевим лідером?»
  • «Креатив вирішує. Доведено adidas!» – впевнена Анжела Черкасова, hr менеджер adidas; вона поділиться Лайфхаками і креативними технологіями в побудові внутрішніх комунікацій світового лідера індустрії спортивного одягу і аксесуарів.
  • Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповість про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів.
  • Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділиться досвідом в сфері інфлюенсер-маркетинг.

На бізнес-форумі також підіб’ють підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Учасниками рейтингу в цьому році стали наступні компанії: “Миронівський хлібопродукт”, Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорация “Биосфера”, “ДТЕК ЕНЕРГО”, «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, “Брокард Україна”, «Донбасенерго», АСІНО в Україні, «Донецксталь», Grand Admiral Resort & SPA, Група Ukrlandfarming, НЭК «Укрэнерго», Ощадбанк, ПУМБ, Infomir Group, «Альфа-Банк», “Лемтранс”, Carlsberg Ukraine, «Фигаро Кейтеринг», Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, Deloitte Ukraine, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, Группа Морских Терминалов ТИС, Компания “Сингента”, YURiA-PHARM, EPAM Ukraine, “Прикарпаттяобленерго”, ПАТ “Аграрний фонд”, ТОВ “Телекомунікаційні технології”, “АрселорМіттал Кривий Ріг”, Infopulse Ukraine, КП “Редакция многотиражной газеты “Монолит”, TEDIS Ukraine, «Український газетний синдикат», «Айсберг», Retail Group, ENERGY CLUB, ДП «Агрофонд-зерно», Ferrexpo та інші.

А ще гості заходу зможуть оцінити welcome-частування від талановитого шеф-кухаря готелю Radisson Blu Salvatore Sasa De Vivo, побувати на дегустації вина від авторського бренду «Вина Гулиевых» й виграти безліч призів і ексклюзивних подарунків від партнерів бізнес-форуму.

Зареєструватися для участі у заході можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeC1XNeq4vdeUbvLmIYQt4lclzojGRuJ5M927hfpktsbRLdrA/viewform

Оргкомітет форуму: www.acmu.com.ua

+38 067 980 5259

[email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.