Мы научились бить! Можно начинать волноваться.

В объявлении используется знаменитый снимок Мохаммед Али, нокаутировавшего Санни Листона. Надпись гласит: «@iab знали, что мы можем блокировать. Теперь они знают, что мы можем бить» (The @iab knew we could block. Now they know we can punch, too»).

Под фото размещена ссылка на страницу сайта, на которой можно прочесть три цитаты от видных деятелей рекламной индустрии о неудачах в своем бизнесе.

«Мы должны начать волноваться». Начальник рекламного отдела Google Шридхар Рамасвами.

«Мы все испортили». Вице-президент технологий и рекламных операций IAB Скотт Каннингем.

«Блокировщики рекламы – результат возмущения клиентов нашей работой». Боб Лиодис, генеральный директор Ассоциации Национальных рекламных агентств.



Это уже не первый раз, когда Shine размещает рекламу в печатной прессе. В сентябре этого года компания выкупила целую страницу Financial Times, чтобы обратиться к потребителям и напомнить им о том, что рекламные баннеры в мобильном интернете буквально пожирают трафик.

Заглавная иллюстрация: shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.

Найізольованіший офіс від Coors Light сховається десь в горах Квебеку

Цей найізольованіший офіс від Coors Light являє собою портативну кабіну зі скла та металу, до якої підведено електрику, опалення та WiFi.

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...