• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

2 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику? Або, що їжа стає солодшою чи солонішою, якщо її покласти на тарілку певної форми чи кольору? Саме така ідея синестезії, що впливає на смак їжі, і досліджується в новій кампанії «Feed Your Senses», створеній для британського сирного бренда Castello агенцією Mother London та відеомережею Tastemade.

Кампанія, яка транслюватиметься переважно на Tastemade, включає в себе три невеликих документальних фільми, кожен з яких присвячений певному відтінку сирного смаку.

Цю відеопередачу ведуть троє експертів, які добре знаються на смаку: шеф-кухар, вчений-матеріалознавець та антрополог їжі. Вони звертаються до своїх фахових знань, щоб показати глядачам, як можна змінити сприйняття смаку, додаючи до процесу споживання їжі, здавалося б, абсолютно сторонні стимули, які попри все дуже сильно впливають на те, який смак відчуває людина.

Акустичні спеції

Перший з документальних фільмів присвячений гострим сирам. Для його зйомок було запрошено музикантів, які грають класичну музику, що є співзвучною гострому смаку, у такий спосіб підсилюючи насолоду від страви в цілому.

Троє учасників експерименту куштують запропоновані їм страви у різних умовах. Спочатку у повній тиші звукоізольованої кімнати, а потім у той час, коли музиканти на задньому плані грають свої «акустичні спеції». За словами дегустаторів, страва дійсно сприймається інакше під класичний акомпанемент – зі складнішими, пікантнішими відтінками смаку.

Також для цієї кампанії було створено 12 коротких відео. Одне з них пропонує «хакнути» пекучий, гострий смак. Воно запевняє нас, що загострені форми (наприклад видовжені тарілки) здатні підсилити смак прянощів. А от рожевий посуд підсилює сприйняття солодкого.

Ще інше відео, наприклад, розповідає рецепт, як готувати крем-брюле. Тільки з сиром.

Ідеї «гастрофізиків»

Джек Фарреллі (Jack Farrelly), директор стратегічного планування Mother London, зазначив, що на створення цієї кампанії їх надихнули думки сучасних «гастрофізиків» з Оксфордського університету, які мають чимало цікавих ідей щодо того, що впливає на смак їжі.

А Джеймс Прентіс (James Prentice), старший бренд-менеджер Castello, пояснив, що відчуття смаку генерується мозком, коли той обробляє зовнішні стимули. Тож поєднавши науку з креативністю і доповнивши процес споживання їжі додатковими стимулами, цей образ, створений мозком, можна «хакнути» і вдосконалити.

Загалом, тут є з чим поекспериментувати у себе на кухні (чи в звукоізольованій кімнаті).

Джерело


Але, як продемонстрували японські науковці, який завгодно смак можна відчути, взагалі нічого не куштуючи.

А дивитися, як їдять (і хрумтять) інші іноді приємніше, ніж їсти самому.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпсихология

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.