• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

20 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цим п’яти кампаніям з добірки Cannes Lions вдалося креативно прорекламувати снеки, привернувши увагу до своїх брендів у секторі, де вибір є просто величезним. Хтось із цією метою вдався до гумору, хтось – до активної взаємодії зі споживачами, а хтось – і до того, і до того. Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Cheetos Museum (Frito Lay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2018)

Бренду Cheetos вдалося підвищити продажі без усяких знижок або модифікацій своєї основної продукції. В чому ж тут секрет? А в тому, що бренд створив справжній онлайн-музей, де були виставлені чітос дивної форми, які нагадували що завгодно, від морських істот до американських президентів. Ця кампанія розпочалася з піару та активації в соцмережах, які й стали основою для подальшої реклами. Музей Cheetos навіть було відзначено золотим Левом в категорії Creative Effectiveness.

Rainbows (Doritos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

Бренд Doritos висловив свою підтримку тим, хто ще не наважився на камінг-аут, випустивши продукцію веселкових кольорів та організувавши збір коштів для благодійної організації It Gets Better Project. Можливість поласувати такими веселковими чіпсами була винагородою за благодійну пожертву, оскільки в магазинах вони не продавалися. А кожен куплений пакетик дорітос закликав долучатися до благодійної акції, доводячи, що підтримка брендом ЛГБТ-спільноти не обмежується самими лише словами.

Ghost Pops (Simba, BBDO Johannesburg, 2006)

Ще одним прикладом успішної реклами снеків є ось ця південноафриканська кампанія. Її організатори слушно вирішили рекламувати свій продукт прямо там, де він продається. Дізнатися, як перетворити звичайний магазинний візок на візок-привид, а автомобіль з водієм на буцімто «безпілотника» можна тут. Ця кумедна активація влучно обіграла назву бренда і допомогла перезапустити його після десяти років відсутності на ринку.

Walkers (Pepsico, AMVBBDO London, 2010)

Бренд Walkers добряче взявся за англійське містечко під назвою Сендвіч, щоб довести, що його чипси – чудовий інгредієнт для кожного сендвічу. Місцеві жителі ділилися своїми бутербродними експериментами в соцмережах, а в основу цієї контент-кампанії лягли коментарі знаменитостей та реакція публіки на них. Бренду Walkers вдалося розкрутити одну маленьку ідею на максимум і продати на півтора мільйони більше пакетиків чіпсів.

Hippo Baked Munchies Snacks (Parle-Agro, Creativeland Asia Mumbai, 2010)

Індійські любителі похрумтіти снеками допомогли Hippo з організацією постачання його товарів у магазини, повідомляючи у твіттері, де вони не знайшли улюблений бренд на полицях. Швидко реагуючи на їхні запити, бренд Hippo зміцнив свою товариську репутацію і пересвідчився, що його продукція потрапить саме туди, де споживачі її шукають.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.