Для 40% аудиторії похід у кіно — особливий привід, який планують заздалегідь. У період лютий-березень ця цифра зростає, оскільки люди починають шукати ідеї для побачень. Тому агентство Taktika отримало завдання нагадати, що кіно — це все ще найдоступніший і безпрограшний варіант для спільного класично-романтичного вечора.
Під час побачення в кіно смачність попкорну та сюжет фільму відходять на другий план. Люди приходять за тим, щоби підняти підлокітник крісла, дві години обійматися та чекати моменту для першого поцілунку. Тож креатори побудували комунікацію на емоційному повідомленні. Вперше кінотеатр не кличе людей дивитися фільми. Multiplex запрошує вас цілуватися.
Taktika сформулювала комунікаційне повідомлення кампанії: «В Multiplex попкорно-букетний період. Приходь цілуватися!».
В роликах агенція вирішила показати магію кіно. Момент, коли на екрані йде романтична сцена, а поруч з тобою сидить кохана людина. Ви зустрічаєтеся поглядами — і ця чарівна сила тягне вас одне до одного. При цьому в комунікації показали «різні кохання» — і молоде пристрасне, і ніжне досвідчене, і поки що таємне від усіх. Загалом це різнотаргетна кампанія про різноманітне кохання.
Для кампанії знайшли потужний і лаконічний слоган. Тому віжуали не ускладнювали, а просто доповнили повідомлення фактурними фото парочок в найромантичніший момент. Запросили всіх так само провести побачення в Multiplex, цілуватися та не соромитися своїх почуттів.
Читайте також:
Двоє окатих: історія кохання павука та телефона Samsung Galaxy S22 Ultra