Брендингове агенство Reynolds and Reyner розробило новий дизайн для «Моршинської». Нова пляшка стає не лише більш ергономічною та стильною, а й міститиме на 15% менше пластику.

«Ми оновили “Моршинську” зовні, але всередині вона так само наповнена улюбленою природною водою з Моршинських родовищ — для природного відновлення тіла. Сучасний дизайн пляшки, яку відтепер ще зручніше і приємніше тримати в руці, — наш крок назустріч споживачу, а зменшення пластику на 15% завдяки використанню інноваційних технологій при розробці форми пляшки та на виробництві — наш крок до захисту навколишнього середовища», — підкреслила Наталія Ревіка, директорка з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Окрім ваги самої пляшки, «Моршинська» також оновила свою «зовнішність» — змінила шрифт логотипу, тиснення геометричних ялинок і гір, зменшила розмір горла та кришки корони. Етикетка нової пляшки «Моршинської» стала вужчою та з меншою кількістю елементів. Колір газації пляшок (синій, білий, зелений) залишився без змін, тож покупці можуть швидко знаходити потрібну пляшку на полицях.

Протягом декількох місяців всі формати ПЕТ-пляшок «Моршинська» перейдуть на новий дизайн. А з лютого по квітень 2020 року оновлена «Моршинська» виходитиме з лімітованою кришкою з написом «Сортуй» для привернення уваги споживачів до необхідності сортування пластику.

На сайті https://newbottle.morshynska.ua/ можна побачити актуальну карту з пунктами сортування та дізнатись, як правильно підготувати пляшки до переробки.

«Моршинську» в оновленому дизайні можна буде знайти на полицях магазинів уже з 10 лютого. Над новим дизайном пляшки бренду працювала команда Reynolds and Reyner.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...