«Моршинська» оновлює дизайн пляшки

Брендингове агенство Reynolds and Reyner розробило новий дизайн для «Моршинської». Нова пляшка стає не лише більш ергономічною та стильною, а й міститиме на 15% менше пластику.

«Ми оновили “Моршинську” зовні, але всередині вона так само наповнена улюбленою природною водою з Моршинських родовищ — для природного відновлення тіла. Сучасний дизайн пляшки, яку відтепер ще зручніше і приємніше тримати в руці, — наш крок назустріч споживачу, а зменшення пластику на 15% завдяки використанню інноваційних технологій при розробці форми пляшки та на виробництві — наш крок до захисту навколишнього середовища», — підкреслила Наталія Ревіка, директорка з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Окрім ваги самої пляшки, «Моршинська» також оновила свою «зовнішність» — змінила шрифт логотипу, тиснення геометричних ялинок і гір, зменшила розмір горла та кришки корони. Етикетка нової пляшки «Моршинської» стала вужчою та з меншою кількістю елементів. Колір газації пляшок (синій, білий, зелений) залишився без змін, тож покупці можуть швидко знаходити потрібну пляшку на полицях.

Протягом декількох місяців всі формати ПЕТ-пляшок «Моршинська» перейдуть на новий дизайн. А з лютого по квітень 2020 року оновлена «Моршинська» виходитиме з лімітованою кришкою з написом «Сортуй» для привернення уваги споживачів до необхідності сортування пластику.

На сайті https://newbottle.morshynska.ua/ можна побачити актуальну карту з пунктами сортування та дізнатись, як правильно підготувати пляшки до переробки.

«Моршинську» в оновленому дизайні можна буде знайти на полицях магазинів уже з 10 лютого. Над новим дизайном пляшки бренду працювала команда Reynolds and Reyner.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.