Брендингове агенство Reynolds and Reyner розробило новий дизайн для «Моршинської». Нова пляшка стає не лише більш ергономічною та стильною, а й міститиме на 15% менше пластику.
«Ми оновили “Моршинську” зовні, але всередині вона так само наповнена улюбленою природною водою з Моршинських родовищ — для природного відновлення тіла. Сучасний дизайн пляшки, яку відтепер ще зручніше і приємніше тримати в руці, — наш крок назустріч споживачу, а зменшення пластику на 15% завдяки використанню інноваційних технологій при розробці форми пляшки та на виробництві — наш крок до захисту навколишнього середовища», — підкреслила Наталія Ревіка, директорка з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.
Окрім ваги самої пляшки, «Моршинська» також оновила свою «зовнішність» — змінила шрифт логотипу, тиснення геометричних ялинок і гір, зменшила розмір горла та кришки корони. Етикетка нової пляшки «Моршинської» стала вужчою та з меншою кількістю елементів. Колір газації пляшок (синій, білий, зелений) залишився без змін, тож покупці можуть швидко знаходити потрібну пляшку на полицях.
Протягом декількох місяців всі формати ПЕТ-пляшок «Моршинська» перейдуть на новий дизайн. А з лютого по квітень 2020 року оновлена «Моршинська» виходитиме з лімітованою кришкою з написом «Сортуй» для привернення уваги споживачів до необхідності сортування пластику.
На сайті https://newbottle.morshynska.ua/ можна побачити актуальну карту з пунктами сортування та дізнатись, як правильно підготувати пляшки до переробки.
«Моршинську» в оновленому дизайні можна буде знайти на полицях магазинів уже з 10 лютого. Над новим дизайном пляшки бренду працювала команда Reynolds and Reyner.