monobanda у 2020 році. Або   monobank як приклад сильного українського бренду

Команда banda agency впреше в історії існування агентства ділиться секретними слайдами і деталями з презентації стратегії для monobank.

У команди monobank вистачає ідей та сміливості приймати рішення, які перевертають уявлення про банки. Сам мобільний додаток настільки продуманий, що його хочеться відкривати без приводу.

Команда monobank звернулася до нас за стратегією та креативом.

Навіщо сильному бренду стратегія?

Для monobank важливо постійно демонструвати прискорення — щомісяця завойовувати більше клієнтів, ніж у попередньому.

У 2019 році mono вийшов на середню швидкість по року в 90 тисяч люд/міс. Протягом тривалого часу основними джерелами були перформанс-інструменти та реферальна програма.

Команда monobank хотіла подвоїти швидкість — попросили нас проаналізувати поточну стратегію залучення і, при потребі, освіжити підхід.

Аналіз клієнтської бази. «Що буде, якщо нічого не змінювати?»

Це питання стало відправним пунктом аналітики. Наші стратеги склали прогноз, де для бажаної швидкості бюджети подвояться, але підхід до реклами не зміниться.

Історично так склалось, що mono більше приваблював людей до 35-ти років і пришвидшувався за їхній рахунок. Прогноз показав, що найближчі 2 роки банк має залучити кожного мешканця України віком до 25-ти років і кожного другого віком до 35-ти.

Це неможливо. Швидкість сповільнюватиметься, якщо не змінювати підхід і не розширювати аудиторію.

Секретні слайди з презентації для monobank

Конкурентний аналіз. «Банк у телефоні припиняє бути фішкою»

Банківські додатки стають нормою. Конкуренція посилюється. Враховуючи, що популярність monobank зосереджена на молоді, бренд втратить асоціацію «першого банку в телефоні» для широкої аудиторії.

Масова реклама на широку аудиторію має допомогти закріпити за собою цю асоціацію і отримати перевагу, коли категорія буде рекламувати свої банківські додатки.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Аудиторія

Для зручності роботи з широкою аудиторією ми сегментували її згідно з готовністю підключатися до mono. В глибинних інтерв’ю і на фокус-групах побачили три схожих типи людей, яким присвоїли імена.

«Монолавери»

Клієнти mono, які люблять бренд і пишаються, що підключились найпершими. Із задоволенням діляться досвідом користування з іншими.

«Потенційні монолавери»

Ця група — головне джерело росту прямо зараз.

Багато чули про mono, бачили додаток і оцінили переваги. Не проти стати клієнтом, але «все руки не доходять».

«Добре сидимо»

Стратегічно важлива група. З нею потрібно починати говорити прямо зараз, щоб забезпечити довгостроковий ріст.

Люди, які або не знають, або чули, але не цікавились. Незадоволені банками, але за звичкою продовжують з ними жити, бо «всі банки однакові». Для них «банк без відділень» — це, скоріше, недолік, бо «немає відчуття, що банк існує в реальності, якщо він лише в інтернеті».

Ці люди реагують на демонстрацію додатку, але обіцяють підключитись пізніше, коли бренд набуде популярності й «усі почнуть користуватись», бо «так спокійніше».

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Медіастратегія

Стратеги побудували систему, щоб реклама враховувала задачі для кожної аудиторії.

Верхній рівень — це масові канали

Потрібні, щоб презентувати monobank аудиторії «добре сидимо» і вийти для них за рамки інтернету — з’явитися в місті й на ТВ, стати частиною «справжнього» життя.

Другий рівень — діджитал-реклама

Допоможе «добре сидимо» прийняти фінальне рішення і завантажити додаток, а «потенційним монолаверам» нагадає про бажання стати клієнтом і теж завантажити.

Третій рівень — всередині додатку

Тут потрібно презентувати нові продукти і реферальну програму для запрошення друзів.

Оцінка інвестицій

Масові канали мали доповнювати діджитал. Вони працюють на довгострокову впізнаваність бренду. Це означало, що на час кампанії буде сильний ріст ціни залучення кожного клієнта.

Гіпотеза стратегів свідчила, що витрати у впізнаваність мають підвищити ефективність перформанс-інструментів і знизити вартість залучення на цьому рівні.

Ми не могли зробити чесний прогноз, наскільки сильно компенсуємо витрати в масову рекламу прямо під час кампанії, але враховували це в плануванні.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Бренд

monobank уже з характером, колом фанатів і суперсилою «закохувати в себе».

Складність для команди була не у вигадуванні бренду з нуля, а у перенесенні цієї суперсили у світ масової комунікації з широкою аудиторією. І важливо було не стати ще однією «набридливою мухою».

Сконцентрувались на тому, про що буде реклама, чим відрізнятись і від чого категорично відмовитись.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Креативна ідея

Креатив занурився у стратегію. Хотіли вигадати спосіб простою мовою розповісти, в чому зручність mono, без «серйозних щів» і перебільшення ролі у житті людей. Креатив мав легко розкладатись на тактичні задачі, канали та аудиторії.

Бриф креативної команди звучав так: «Придумайте ненудну інструкцію, як користуватися mono».

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Так народилась ідея «А моно…? – Моно», яку ми презентували разом зі стратегією.

COVID-19 приніс напругу. Замість прискорення ми починали з «ями»

На початку 2020-го, коли креатив був на етапі виробництва, «ковід» змусив напружитись — у квітні прийшло всього 70 тисяч. Вартість залучення кожного клієнта теж поповзла вгору — у квітні вже на 7%.

Запуск кампанії

У червні ми запустили перший флайт кампанії. Наш головний ролик тривалістю 75 секунд включав усі фічі monobank, які були потрібні в рекламі.

З головного ролика ми створювали ролики різних форматів та хронометражів. Ми хотіли, щоб перша поява monobank на ТБ була, як і сам бренд, трохи хуліганська. Придумали нестандартний медіаформат роликів, які «чіплялись» до роликів інших брендів в ефірі.

Проста і яскрава зовнішня реклама повторювала прийом із ролика і працювала на запам’ятовування mono.

Результати

Через чотири місяці прийшли рекордні 160 тисяч. У середньому за час кампанії приходило 140 тисяч щомісяця.

Під час рекламної кампанії ціна залучення знизилась на 19%, у порівнянні з середньою ціною у першій половині року, компенсуючи частину витрат у розкрутку бренду.

Кейс monobanda можна також переглянути на сайті агентства.


Більше новин від banda agency на creativity.ua читайте за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.