• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

monobanda у 2020 році. Або monobank як приклад сильного українського бренду

17 Грудня, 2020
Час прочитання: 9 хв.
A A
monobanda у 2020 році. Або   monobank як приклад сильного українського бренду
Share on FacebookShare on Twitter

Команда banda agency впреше в історії існування агентства ділиться секретними слайдами і деталями з презентації стратегії для monobank.

У команди monobank вистачає ідей та сміливості приймати рішення, які перевертають уявлення про банки. Сам мобільний додаток настільки продуманий, що його хочеться відкривати без приводу.

Команда monobank звернулася до нас за стратегією та креативом.

Навіщо сильному бренду стратегія?

Для monobank важливо постійно демонструвати прискорення — щомісяця завойовувати більше клієнтів, ніж у попередньому.

У 2019 році mono вийшов на середню швидкість по року в 90 тисяч люд/міс. Протягом тривалого часу основними джерелами були перформанс-інструменти та реферальна програма.

Команда monobank хотіла подвоїти швидкість — попросили нас проаналізувати поточну стратегію залучення і, при потребі, освіжити підхід.

Аналіз клієнтської бази. «Що буде, якщо нічого не змінювати?»

Це питання стало відправним пунктом аналітики. Наші стратеги склали прогноз, де для бажаної швидкості бюджети подвояться, але підхід до реклами не зміниться.

Історично так склалось, що mono більше приваблював людей до 35-ти років і пришвидшувався за їхній рахунок. Прогноз показав, що найближчі 2 роки банк має залучити кожного мешканця України віком до 25-ти років і кожного другого віком до 35-ти.

Це неможливо. Швидкість сповільнюватиметься, якщо не змінювати підхід і не розширювати аудиторію.

Секретні слайди з презентації для monobank

Конкурентний аналіз. «Банк у телефоні припиняє бути фішкою»

Банківські додатки стають нормою. Конкуренція посилюється. Враховуючи, що популярність monobank зосереджена на молоді, бренд втратить асоціацію «першого банку в телефоні» для широкої аудиторії.

Масова реклама на широку аудиторію має допомогти закріпити за собою цю асоціацію і отримати перевагу, коли категорія буде рекламувати свої банківські додатки.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Аудиторія

Для зручності роботи з широкою аудиторією ми сегментували її згідно з готовністю підключатися до mono. В глибинних інтерв’ю і на фокус-групах побачили три схожих типи людей, яким присвоїли імена.

«Монолавери»

Клієнти mono, які люблять бренд і пишаються, що підключились найпершими. Із задоволенням діляться досвідом користування з іншими.

«Потенційні монолавери»

Ця група — головне джерело росту прямо зараз.

Багато чули про mono, бачили додаток і оцінили переваги. Не проти стати клієнтом, але «все руки не доходять».

«Добре сидимо»

Стратегічно важлива група. З нею потрібно починати говорити прямо зараз, щоб забезпечити довгостроковий ріст.

Люди, які або не знають, або чули, але не цікавились. Незадоволені банками, але за звичкою продовжують з ними жити, бо «всі банки однакові». Для них «банк без відділень» — це, скоріше, недолік, бо «немає відчуття, що банк існує в реальності, якщо він лише в інтернеті».

Ці люди реагують на демонстрацію додатку, але обіцяють підключитись пізніше, коли бренд набуде популярності й «усі почнуть користуватись», бо «так спокійніше».

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Медіастратегія

Стратеги побудували систему, щоб реклама враховувала задачі для кожної аудиторії.

Верхній рівень — це масові канали

Потрібні, щоб презентувати monobank аудиторії «добре сидимо» і вийти для них за рамки інтернету — з’явитися в місті й на ТВ, стати частиною «справжнього» життя.

Другий рівень — діджитал-реклама

Допоможе «добре сидимо» прийняти фінальне рішення і завантажити додаток, а «потенційним монолаверам» нагадає про бажання стати клієнтом і теж завантажити.

Третій рівень — всередині додатку

Тут потрібно презентувати нові продукти і реферальну програму для запрошення друзів.

Оцінка інвестицій

Масові канали мали доповнювати діджитал. Вони працюють на довгострокову впізнаваність бренду. Це означало, що на час кампанії буде сильний ріст ціни залучення кожного клієнта.

Гіпотеза стратегів свідчила, що витрати у впізнаваність мають підвищити ефективність перформанс-інструментів і знизити вартість залучення на цьому рівні.

Ми не могли зробити чесний прогноз, наскільки сильно компенсуємо витрати в масову рекламу прямо під час кампанії, але враховували це в плануванні.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Бренд

monobank уже з характером, колом фанатів і суперсилою «закохувати в себе».

Складність для команди була не у вигадуванні бренду з нуля, а у перенесенні цієї суперсили у світ масової комунікації з широкою аудиторією. І важливо було не стати ще однією «набридливою мухою».

Сконцентрувались на тому, про що буде реклама, чим відрізнятись і від чого категорично відмовитись.

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Креативна ідея

Креатив занурився у стратегію. Хотіли вигадати спосіб простою мовою розповісти, в чому зручність mono, без «серйозних щів» і перебільшення ролі у житті людей. Креатив мав легко розкладатись на тактичні задачі, канали та аудиторії.

Бриф креативної команди звучав так: «Придумайте ненудну інструкцію, як користуватися mono».

Секретні слайди з презентації для monobank
Секретні слайди з презентації для monobank

Так народилась ідея «А моно…? – Моно», яку ми презентували разом зі стратегією.

COVID-19 приніс напругу. Замість прискорення ми починали з «ями»

На початку 2020-го, коли креатив був на етапі виробництва, «ковід» змусив напружитись — у квітні прийшло всього 70 тисяч. Вартість залучення кожного клієнта теж поповзла вгору — у квітні вже на 7%.

Запуск кампанії

У червні ми запустили перший флайт кампанії. Наш головний ролик тривалістю 75 секунд включав усі фічі monobank, які були потрібні в рекламі.

З головного ролика ми створювали ролики різних форматів та хронометражів. Ми хотіли, щоб перша поява monobank на ТБ була, як і сам бренд, трохи хуліганська. Придумали нестандартний медіаформат роликів, які «чіплялись» до роликів інших брендів в ефірі.

Проста і яскрава зовнішня реклама повторювала прийом із ролика і працювала на запам’ятовування mono.

Результати

Через чотири місяці прийшли рекордні 160 тисяч. У середньому за час кампанії приходило 140 тисяч щомісяця.

Під час рекламної кампанії ціна залучення знизилась на 19%, у порівнянні з середньою ціною у першій половині року, компенсуючи частину витрат у розкрутку бренду.

Кейс monobanda можна також переглянути на сайті агентства.


Більше новин від banda agency на creativity.ua читайте за цим посиланням.

Теги: Bandaбанкикейскреативмаркетинг і комунікаціїстратегіїтехнологіїфінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.