Moleskine становится красным

Блокноты в черной обложке, перевязанные традиционными резинками, выполненныеми в ярко-красном цвете, составили уоллекцию под названием #oneREDday.

Помимо записных книжек в в кампании также участвуют ручки, органайзеры на 2015 год и багажные бирки. Таким образом Moleskine совместно с (RED) пытаются привлечь внимание к заболеванию СПИДом и борьбе со страшной болезнью.  Пять проценов от каждой купленной вещи перечисляются в Глобальный фонд борьбы со СПИДом.

Также в рамках кампании #oneREDday все желающие могут прислать на сайт (RED) свои предложения на тему “если бы у меня был только один день для того, чтобы оповестить всех о СПИДе и борьбе с ним, что бы и как бы я это сделал”.

Компания Product(RED) была основана солистом группы U2 Боно и активистом и журналистом Робертом “Бобби” Шрайвером. Они предлагали известным брендам сотрудничество с целью сбора денежных средств на борьбу со СПИДом.  

Продукцию с приставкой (RED) в названии выпускают такие компании, как Apple, Nike, American Express (UK), Starbucks, Converse, Head, Bugaboo, Penguin Classics (UK & International), Gap,Armani, Shazam, Hallmark Cards (US), SAP и Beats by Dr. Dre.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть ...