Moleskine становится красным

Блокноты в черной обложке, перевязанные традиционными резинками, выполненныеми в ярко-красном цвете, составили уоллекцию под названием #oneREDday.

Помимо записных книжек в в кампании также участвуют ручки, органайзеры на 2015 год и багажные бирки. Таким образом Moleskine совместно с (RED) пытаются привлечь внимание к заболеванию СПИДом и борьбе со страшной болезнью.  Пять проценов от каждой купленной вещи перечисляются в Глобальный фонд борьбы со СПИДом.

Также в рамках кампании #oneREDday все желающие могут прислать на сайт (RED) свои предложения на тему “если бы у меня был только один день для того, чтобы оповестить всех о СПИДе и борьбе с ним, что бы и как бы я это сделал”.

Компания Product(RED) была основана солистом группы U2 Боно и активистом и журналистом Робертом “Бобби” Шрайвером. Они предлагали известным брендам сотрудничество с целью сбора денежных средств на борьбу со СПИДом.  

Продукцию с приставкой (RED) в названии выпускают такие компании, как Apple, Nike, American Express (UK), Starbucks, Converse, Head, Bugaboo, Penguin Classics (UK & International), Gap,Armani, Shazam, Hallmark Cards (US), SAP и Beats by Dr. Dre.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...