Moleskine становится красным

Блокноты в черной обложке, перевязанные традиционными резинками, выполненныеми в ярко-красном цвете, составили уоллекцию под названием #oneREDday.

Помимо записных книжек в в кампании также участвуют ручки, органайзеры на 2015 год и багажные бирки. Таким образом Moleskine совместно с (RED) пытаются привлечь внимание к заболеванию СПИДом и борьбе со страшной болезнью.  Пять проценов от каждой купленной вещи перечисляются в Глобальный фонд борьбы со СПИДом.

Также в рамках кампании #oneREDday все желающие могут прислать на сайт (RED) свои предложения на тему “если бы у меня был только один день для того, чтобы оповестить всех о СПИДе и борьбе с ним, что бы и как бы я это сделал”.

Компания Product(RED) была основана солистом группы U2 Боно и активистом и журналистом Робертом “Бобби” Шрайвером. Они предлагали известным брендам сотрудничество с целью сбора денежных средств на борьбу со СПИДом.  

Продукцию с приставкой (RED) в названии выпускают такие компании, как Apple, Nike, American Express (UK), Starbucks, Converse, Head, Bugaboo, Penguin Classics (UK & International), Gap,Armani, Shazam, Hallmark Cards (US), SAP и Beats by Dr. Dre.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.