Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган.

Тепер компанія називається Digital Chain. За словами засновниці та керівної директорки агентства Ірини Курочкіної, «chain» у назві відображує їхні підходи та цінності, до яких вони прийшли всередині та несуть в маси.

«Ми поєднуємо знання, натхнення та підтримку, чим і формуємо сильні, нерозривні зв’язки у ДНК брендів наших клієнтів», — додає Ірина.

Новий слоган агентства звучить як «We establish brands» (Ми створюємо бренди). У DC кажуть, що таким чином підсумовують свій трирічний досвід роботи на міжнародному ринку і реалізовані за цей час проекти.

Ключовим елементом оновленої айдентики обрали Liquid metal, що символізує гнучкість та силу. Кольором Rich Black вирішили підкреслити пристрасть до пошуків суті, а Stark White — абсолютну свободу дій і думок та відсутність хаосу в робочих процесах.

Свій ребрендинг агентство розглядає як етап внутрішньої еволюції. Найближчим часом Digital Chain прагне розширити портфель клієнтів як у нішевих, так і в мейнстрім-категоріях, та створювати STAND OUT кампанії. Також планує вийти на нові ринки Азії, Африки, Скандинавії та Америки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...