Міжнародне маркетингове агентство DC оновило неймінг, логотип, айдентику та слоган

Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган.

Тепер компанія називається Digital Chain. За словами засновниці та керівної директорки агентства Ірини Курочкіної, «chain» у назві відображує їхні підходи та цінності, до яких вони прийшли всередині та несуть в маси.

«Ми поєднуємо знання, натхнення та підтримку, чим і формуємо сильні, нерозривні зв’язки у ДНК брендів наших клієнтів», — додає Ірина.

Новий слоган агентства звучить як «We establish brands» (Ми створюємо бренди). У DC кажуть, що таким чином підсумовують свій трирічний досвід роботи на міжнародному ринку і реалізовані за цей час проекти.

Ключовим елементом оновленої айдентики обрали Liquid metal, що символізує гнучкість та силу. Кольором Rich Black вирішили підкреслити пристрасть до пошуків суті, а Stark White — абсолютну свободу дій і думок та відсутність хаосу в робочих процесах.

Свій ребрендинг агентство розглядає як етап внутрішньої еволюції. Найближчим часом Digital Chain прагне розширити портфель клієнтів як у нішевих, так і в мейнстрім-категоріях, та створювати STAND OUT кампанії. Також планує вийти на нові ринки Азії, Африки, Скандинавії та Америки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...