Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган.
Тепер компанія називається Digital Chain. За словами засновниці та керівної директорки агентства Ірини Курочкіної, «chain» у назві відображує їхні підходи та цінності, до яких вони прийшли всередині та несуть в маси.
«Ми поєднуємо знання, натхнення та підтримку, чим і формуємо сильні, нерозривні зв’язки у ДНК брендів наших клієнтів», — додає Ірина.
Новий слоган агентства звучить як «We establish brands» (Ми створюємо бренди). У DC кажуть, що таким чином підсумовують свій трирічний досвід роботи на міжнародному ринку і реалізовані за цей час проекти.
Ключовим елементом оновленої айдентики обрали Liquid metal, що символізує гнучкість та силу. Кольором Rich Black вирішили підкреслити пристрасть до пошуків суті, а Stark White — абсолютну свободу дій і думок та відсутність хаосу в робочих процесах.
Свій ребрендинг агентство розглядає як етап внутрішньої еволюції. Найближчим часом Digital Chain прагне розширити портфель клієнтів як у нішевих, так і в мейнстрім-категоріях, та створювати STAND OUT кампанії. Також планує вийти на нові ринки Азії, Африки, Скандинавії та Америки.