Міжнародна комунікаційна група McCann Worldgroup анонсує зміну партнера мережі в Україні.

McCann Worldgroup повідомляє, що новим партнером мережі в Україні та власником її українського представництва – McCann Kyiv (раніше THINKMcCANN) – стала Олена Кустова.

Коментуючи цю подію, Олена Кустова, президент і представник McCann в Україні, заявила: «У 2006 році я і мої колеги – Сергій Урин, СЕО агенції, та Євген Камінський, креативний директор, – мали за честь провести релонч McCann Erickson на українському ринку.

За час нашого керівництва McCann Erickson, а згодом THINKMcCANN, отримала статус рекламної агенції № 1 за ефективністю в Україні та зберігає лідерські позиції на ринку протягом багатьох років. Я надзвичайно тішуся з того, що маю нагоду знову стати частиною цієї чудової команди та з нетерпінням чекаю можливості спільно з нею розпочати нову сторінку в історії компанії.

Ми плануємо і надалі тримати високу планку креативності й ефективності, водночас забезпечуючи якісний сервіс, але найголовніша наша перспектива – динамічний розвиток завдяки інтеграції нових бізнес-напрямів. Наш пріоритет – подальший розвиток діджитал-сервісів і надання якісних послуг, а також створення ефективних продуктів, що допоможуть нашим клієнтам у сталому зростанні їхнього бізнесу».

Сергій Урин, CEO McCann Kyiv: «Багато років ми працювали в одній команді з Оленою Кустовою і дуже раді, що наша співпраця продовжується. Успіх креативного бізнесу залежить від професійної репутації, вміння швидко реагувати на виклики ринку й оперативно ухвалювати ефективні рішення. Керуючись цими принципами, ми спільно працюватимемо над реалізацією наших амбітних планів. Попереду – розвиток нових напрямів, а також ефективна співпраця з нашими клієнтами».

Коментуючи нове призначення, Пабло Волкер, президент Europe McCann Worldgroup, сказав: «Ми дуже раді знову бачити Олену в команді агенції. Мережа McCann Worldgroup надзвичайно успішно розвивається по всьому світу, здобуваючи провідні позиції в головних міжнародних рейтингах: McCann Worldgroup визнано рекламною агенцією № 1 у Global Effie Effectiveness Index 2018 року та креативною й ефективною агенцією № 1 у рейтингу WARC Effective 100 у 2019 році. Міжнародна експертиза нашої мережі разом з професійністю та досвідом української команди, а також інвестування в розвиток новітніх технологічних сервісів забезпечать ту якість послуг агенції, яка відповідатиме сучасним запитам і високим стандартам наших міжнародних і локальних клієнтів».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.