МІП профінансує найкращу ідею соцкампанії

Міністерство інформаційної політики та Molodiya Festival оголошують конкурс ідей мультимедійної соцкампанії для жителів Сходу. Автори найкращої ідеї отримають гроші на її реалізацію.

Метою кампанії має бути реінтеграція Донбасу.

«Згідно зі свіжим опитуванням, багато донбасівців переконані, що в Україні все погано. Наприклад, вважають, що різниці у рівні життя на підконтрольній та окупованій частинах немає. А ще їм дуже сумно і не бачиться перспектив. Це якщо коротко. Тож ми закликаємо креаторів запропонувати рішення цих проблем: які меседжі комунікувати жителям Сходу? що показати у відповідь на їхнє розчарування? Як вивести їх із апатії, повернути віру в себе і свою країну?», – пояснюють організатори.

Учасники мають ознайомитись із опитуванням повністю та зупинитися на одній або кількох проблемах, озвучених у ньому.

«Весь наш бриф – це перелік проблем і озвучування кінцевої мети. Ви продумуєте свою кампанію повністю», – йдеться в повідомленні.

Серед учасників конкурсу ініціатори хочуть бачити рекламні агентства, медіа, продакшени, молодих креаторів та творчі команди будь-якого штибу, які мають достатньо креативного ресурсу для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.

Журіюватимуть українські медійники та рекламісти: Олексій Морозов (Havas Digital Kyiv), Гліб Петров (Madcats Agency), Олександр Смірнов (TABASCO) Юрій Марченко (Платформа), Анна Смірнова (Adpage), Ярослав Сердюк (Banda), Петро Шуклінов (LIGA.net), команди МІП та Molodiya Festival.

Дедлайн: 15 вересня.

Публічно оголосять переможця на Molodiya Festival’18 у жовтні.

Бриф, регламент і всі деталі: http://www.molodiya.com.ua/konkurs-mip/

.Ми у fb: https://www.facebook.com/MolodiyaFestival/

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.