• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Miller Lite закликає набрати довжелезну URL-адресу і кепкує з конкурентів

2 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Miller Lite хоче, щоб споживачі спалили калорію-другу під час Супербоулу. А ще він хоче втерти носа своїм конкурентам з Michelob Ultra, в яких, на відміну від Miller Lite, є право рекламувати свій продукт під час цієї спортивної події. Справа в тому, що пиво цього бренда містить 96 калорій на бляшанку. Але при цьому Miller Lite клянеться й божиться, що воно смачніше за аналогічний продукт Michelob Ultra, у бляшанці якого на одну калорію менше. Тому бренд Miller Lite готовий компенсувати споживачам цю зайву калорію, для чого треба набрати довжелезну URL-адресу.

Довжина URL-адреси була вирахувана науково – доки її набереш, як раз одна калорія і згорить. А перші 5000 глядачів Супербоулу, які замість перегляду реклами Michelob Ultra наберуть цю адресу, отримають від бренду 8 доларів у платіжному сервісі Venmo. Тобто суму, за яку можна купити упаковку на шість бляшанок пива Miller Lite.

Щоб пересвідчитися, що ніхто не махлюватиме і всі чесно барабанитимуть пальцями по клавішах, ця довжелезна URL-адреса Miller Lite з 836 символів публікується лише в тих форматах, з яких її не можна (чи принаймні дуже складно) скопіювати та вставити.

Наприклад, ось така друкована реклама на всю сторінку була опублікована у Нью-Йорк-Таймс та інших газетах. Сама URL-адреса вичерпно пояснює, в чому полягає пропозиція бренда.

Чия реклама зверху буде?

«Ми не можемо показувати свою рекламу під час Супербоулу. В категорії алкогольних напоїв це право належить виключно компанії AB InBev. Тому ми вирішили знайти креативну ідею, яка проб’ється крізь інформаційний шум та приверне увагу аудиторії. Поспілкувавшись зі споживачами, ми дізналися, що багато хто здивований тим, що Miller Lite містить лише на одну калорію більше, ніж Michelob Ultra. Супербоул видався нам чудовим приводом нагадати людям, що смак вартий однієї зайвої калорії. До того ж її легко позбутися, якщо просто набрати довжелезну URL-адресу», – пояснила Софія Колуччі, віцепрезидентка з маркетингу Miller.

URL-адресу такої довжини доведеться друкувати не менше хвилини, тож дехто певно спалить навіть більше, ніж одну калорію.

Ця рекламна кампанія від DDB Chicago та DDB San Francisco підливає масла у вогонь суперництва Miller Lite та AB InBev, яке досягло було своєї кульмінації під час Супербоулу 2019. Пригадуєте це Середньовіччя?

І до речі, це – не єдина спроба обійти ексклюзивний статус AB InBev щодо реклами під час Супербоулу. Хоча порівняно з цим хитрим кроком плани Coors Light та Coors Seltzer транслювати свою рекламу прямо в сни споживачів здаються навіть чимось цілком логічним.

Джерело

Теги: гуморінтернетмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.