• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

27 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах
Share on FacebookShare on Twitter

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні організації та державні структури. Тому компанія MGID запропонувала Товариству Червоного Хреста України можливості своєї рекламної платформи для поширення достовірної інформації про профілактику коронавірусу і боротьби з fake news.

Уже протягом тижня MGID на безкоштовних засадах розміщує весь інформаційний текстовий та відеоконтент Червоного Хреста зі спеціального розділу на їхньому сайті у своїх рекламних віджетах на контентних сайтах-партнерах.

«У сьогоднішній ситуації правдива і достовірна інформація про коронавірус із надійного джерела допоможе не лише боротися з панікою, а й рятувати життя. Ми понад 10 років займаємось тим, що доносимо до користувача цікавий йому контент. Тому наша технологія у поєднанні зі своєчасною інформацією від Товариства Червоного Хреста України – це мільйони поінформованих про пандемію, а значить – озброєних українців», – зазначає Сергій Денисенко, СЕО в MGID.

Крім того, центральний офіс MGID в Лос-Анджелесі оприлюднив відкритого листа до Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), представництва Червоного Хреста в усіх країнах світу та офіційним організаціям з охорони здоров’я з пропозицією надавати можливості платформи (понад 30,000 партнерських сайтів, на які щоденно заходять сотні мільйонів користувачів) безкоштовно. Згідно з цим листом, платформа має намір з непохитним фокусом, відданістю і підтримкою боротися зі спекулятивними та фейковими новинами про COVID-19.

«Головна зброя у боротьбі з коронавірусом COVID-19 – це знання. Ризики інфікування значно знижуються, коли ми володіємо та використовуємо у повсякденному житті знання про гігієну рук, гігієнічну поведінку в цілому, – каже Генеральна директорка Червоного Хреста України Лілія Білоус. – Легковажність та нерозуміння рівня небезпеки є вбивчою, тоді як свідоме дотримання соціальної дистанції, карантині заходи та доступність достовірної інформації задля недопущення паніки серед населення є основними чинниками для зниження ризиків інфікування. Ми щиро вдячні MGID за щоденне просування інформації від Червоного Хреста України онлайн. Вкрай важливо, щоб люди мали інформацію, яка у сьогоднішніх умовах рятує життя».

За тиждень, протягом якого міжнародна платформа нативної реклами MGID в рамках партнерства безкоштовно розповсюджувала інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про способи убезпечити себе отримали понад 16 млн користувачів на 3 000 контентних сайтах.

Нагадаємо, сьогодні UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів.

Теги: медіасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.