• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Мережа John Lewis показала меблі, що «оживають», і оптимістичніший бік карантину

29 Вересня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Кожен, у кого вдома впродовж останніх кількох місяців то тут, то там виростали халабуди з меблів, одразу зрозуміє, що відбувається в новому відео, створеному агенцією adam&eveDDB для мережі супермаркетів John Lewis. У ньому можна побачити меблі, що «оживають» і кудись гуртом повзуть під мелодію з «Маппет-шоу», геть спантеличивши господарів дому. Лампи, дивани, столи та крісла кудись прямують, начебто самотужки, в той час як у матері відеоконференція, батько щойно вернувся з прогулянки, а син зайнятий уроками.

Є в цій роботі щось дуже миле. І це та властивість, яку adam&eveDDB та John Lewis за останні роки досконало опанували в історіях, що показують батьків та дітей. Варто лише згадати Bohemian Rhapsody, що минулого року здобула цілу низку винагород під час фестивалю Cannes Lions 2019.

Зняте студією Traktor відео For the Joy of Home витримане в тому ж дусі.

Що ж, вочевидь за всім цим стояв ніякий не полтергейст, а двійко малих зірок сцени. Такі меблі, що «оживають» – непоганий спосіб показати оптимістичніший бік карантину. Вони трохи розвіюють той гнітючий настрій, який може охопити домівки, де люди вже місяцями роблять все віддалено. І мелодія з «Маппет-шоу» теж додає атмосфері гумору та грайливості.

За словами речників John Lewis, натхненням для цього відео стали ті комічні ситуації, які можуть виникнути лише тоді, коли ми дійсно багато часу проводимо вдома.

Домівка в центрі всього

Відео стало частиною масштабнішої кампанії John Lewis, присвяченої товарам для дому. Ще однією її частиною став випуск власного журналу At Home. У ньому публікуються ідеї щодо інтер’єрного дизайну, аналітика про сучасний спосіб життя та поради щодо перестановок, ремонту тощо.

Також компанія оголосила конкурс фотографії на платформі Pinterest, заохочуючи аудиторію публікувати фото своїх нещодавніх покупок, зроблених в магазинах John Lewis, з хештегом #LoveJL.

Клер Пойнтон (Claire Pointon), директорка по роботі зі споживачами John Lewis, пояснила задум кампанії так: «Наші покупці розповіли нам, що зараз їх домівки стали для них важливими як ніколи. Наразі домівкам довелося взяти на себе цілий ряд нових функцій. Вони стали офісами, спортзалами, ігровими майданчиками для дітей і ще багато чим, довівши що дім – найважливіше місце в житті людей».

Джерело

А ось для моментів на кшталт того, який можна побачити на 00:32 секунді відео, рішення запропонувала IKEA.

Теги: відеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.