• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Мережа Ace Hardware зіграла «Щедрик» на гайкових ключах та ремонтному приладді

17 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Враження від різдвяних пісень, певно, буде неповним, доки ви не почуєте, як Carol of the Bells («Щедрик») грають на 65 будівельних інструментах, які продаються в магазинах Ace Hardware.

Зрештою, кому потрібні струнні та ударні, якщо у вас є дрилі, бензопили, мішки з вугіллям та контейнери для сміття. А гайкові ключі, як виявляється, цілком здатні дзвеніти не гірше за дзвоники.

Цю мелодію в 1914 році написав український композитор Микола Леонтович. Відтоді «Щедрик» багато де став різдвяною класикою під назвою Carol of the Bells, чим і скористалася мережа Ace Hardware. Цю версію мелодії створили для цьогорічної різдвяної кампанії агенція O’Keefe Reinhard & Paul і студія Beacon Street.

Варто зазначити, що зіграно її було без будь-якого стороннього акомпанементу чи допоміжного ритму.

Так, тут є машина Голдберга, збудована із циркулярних пилок!

Журналістам видання Muse випала можливість задати креативній команді кілька питань щодо цієї кампанії:

Ви від самого початку збиралися скористатися реальними інструментами? Чи, може, ця ідея поступово еволюціонувала?

Дейв Петті, креативний директор OKRP: Наш вибір пісні змінювався кілька разів. Але основна ідея від початку передбачала реальну музику, зіграну на реальних предметах з полиць Ace реальними співробітниками мережі. Постманіпуляція дозволила б перетворити звук будь-якого предмета на звук будь-якого музичного інструмента. Але виклик полягав саме в тому, щоб усе було автентичним, а пісня була зібрана з реальних товарів, які продає Ace.

Чому ви зрештою обрали саме Carol of the Bells?

Енді Скіаманна, креативний директор OKRP: Ми розглянули десятки класичних різдвяних пісень. Найважливішими елементами тут були їхні складність і композиція. Нам потрібен був найширший спектр музичних елементів, щоб ми могли поекспериментувати з найширшим вибором предметів, придатних для дарування . Ми хотіли справити враження, наче в залі Ace грає цілий оркестр.

Як ви вирішували, які саме предмети використовувати?

Денні Данлап, композитор Beacon Street: Ми створили таблицю, де позначили, звук якої висоти зазвичай видає кожен предмет. Це був цікавий процес, адже досі ніхто ще не звертав увагу на те, що дриль Milwaukee та дриль Dewalt видають два абсолютно різних звуки!

А коли ми з’ясували, з якою висотою звуку нам доведеться працювати, ми обрали тональність мелодії.

Деякі з найменших інструментів ми записували в студії наживо, кожен предмет окремо, щоб максимально контролювати мікшування звуку.

А потім ми зробили запис великих інструментів у одному з магазинів Ace. Менеджер магазину, Грег Голд, був дуже гостинним до нас. Він навіть згодився вимкнути кондиціонери, щоб ми могли отримати чистий запис лупцювання грилів Traeger.

На все про все нам знадобилося чотири дні.

Джерело


Нагадуємо:

Запуск цілодобових музичних каналів з різдвяною тематикою від Vevo.

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїмузикаріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.