Меню с того света

 Оно датировано 12 апреля 1912 года, и в нем перечисляются блюда, которые подавали в тот день состоятельным пассажирам затонувшего лайнера: английские пироги с рубленой свининой, бараньи отбивные, пудинг с тапиокой.

Меню чудом сохранилось в кармане пальто француженки Элизы Люретт, горничной американской семьи Спенсеров. Ей удалось спастись в шлюпке вместе с миссис Спенсер. Сам мистер Спенсер погиб. План палубы первого класса, с помощью которого Люретт с хозяйкой смогли найти дорогу к спасательным шлюпкам, продан в ходе торгов за 53 тысячи долларов. Также почти за 100 тысяч долларов ушел с молотка ключ от ящика для хранения вещей, принадлежавший погибшему официанту «Титаника» Сидни Сидьюнери.

Письмо инженера Джозефа Белла, в котором рассказывается, как «Титаник», покидая английский порт Саутгемптон, чуть не столкнулся с двумя другими пароходами, продано за 39 тысяч долларов. Всего на торги было выставлено более 250 предметов, связанных с кораблекрушением. «Титаник» — британский трансатлантический лайнер. В ночь с 14 на 15 апреля 1912 года во время первого рейса он затонул после столкновения с айсбергом. Погибли 1496 человек, 712 спасшихся пассажиров и членов экипажа «Титаника» подобрал пароход «Карпатия».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...