Меню на спинке кресла

Сеть китайских пекарен Kee Wah, которая работает в Гонконге более 70 лет, использовала для имиджевого продвижения рекламу на спинках кресел в аэроэкспрессах. По дороге в аэропорт пассажиры имели возможность рассмотреть рекламный макет с участием артиста Эрика Цана и скачать QR-код, по которому в международном аэропорту Гонконга получить скидку от фамильной пекарни на сумму в HK$20 (около 180 руб.).

После начала рекламной кампании число желающих полакомиться продукцией Kee Wah значительно увеличилось. Выросла и узнаваемость самого бренда. Заслуга в достижении этого результата принадлежит в том числе и оператору наружной рекламы JCDecaux, который и реализовал размещение.

 

 Иллюстрация использована с разрешения shutterstock.com

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.