MEGOGO запускає онлайн-магазин іграшок

Користувачі MEGOGO відтепер можуть придбати дитячі іграшки із популярними персонажами одразу під час перегляду мультфільмів у онлайн-магазині на платформі. Улюблені дитячі герої виходять за рамки екрану та створюватимуть перегляд ще більш захопливим. Магазин іграшок наразі працює у тестовому режимі.

До продажу доступні дитячі іграшки із такими героями:  Свинка Пеппа, Посіпаки, персонажі мультику «Щенячий патруль» та інші. Після проходження режиму тестування, асортимент поступово буде оновлюватись.

Завдяки онлайн-магазину іграшок на  MEGOGO, користувач може вибрати дитячу іграшку із запропонованих через браузер та оформити замовлення. Глядачі Smart TV для покупки можуть відсканувати  QR-код, котрий розміщено поруч. Магазин працюватиме у партнерстві з інтернет-супермаркетом дитячих товарів Pampik, який допоможе із оформленням та доставкою замовлень.

«MEGOGO – вже давно став невід’ємною частиною багатьох сімей в Україні та за кордоном. Однією із наших пріоритетних задач є створення умов комфортного перегляду контенту. Тому ми вирішили спробувати додати приємну опцію для дітей та батьків. Відтепер, якщо дитина під час перегляду захоче до своєї колекції іграшок того чи іншого героя – це більше не проблема», – розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегії та маркетингу MEGOGO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...