Медреформа, захист тварин, велокультура: у Києві нагородять найкращу соцрекламу
«Тематика робіт, традиційно, різноманітна: зміни клімату та збереження довкілля, впровадження інновацій, медична реформа, реабілітація ветеранів, етичне ставлення до тварин. Чимало реклам буде про велокультуру та переваги велосипеда, як транспорту. Мета кожного з таких роликів — запропонувати механізм вирішення проблеми, що, власне, і має робити соціальна реклама», — кажуть організатори.
 
У журі фестивалю — українські та європейські рекламісти: Олександр Смірнов (Tabasco), Ярослав Сердюк  (Banda), Влад Галяпа (Provid), Максим Назаров (Publicis Ukraine), Олексій Морозов (HAVAS Digital Kyiv), Гліб Петров (Madcats Agency) та інші.
 
«Мета фестивалю — не просто показати класні ролики, роздати дипломи і розбігтися по домівках, ми хочемо змінювати нашу країну. Тому вимоги до конкурсних робіт високі. В них нема заяложених штампів, затертих до дір кліше, шкільної дидактики. Вона влучна, дотепна, смілива, щира», — коментує співзасновниця фестивалю Наталя Шевчук.
 
Найкращі ролики отримають грошові винагороди та ротацію у мережі кінотеатрів Планета Кіно.
 
На фестивалі також покажуть спеціальну позаконкурсну програму від Golden Drum — міжнародного фестивалю, який щорічно проходить в Любляні, Словенія.
 
У програмі також  воркшопи від представників топових рекламних агенцій, за новинами слідкуйте на сторінці фестивалю.
 
Перегляд шортлиста і церемонія нагородження: 12 жовтня, 19:00, Планета Кіно (проспект С. Бандери, 34В)
 
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією: https://goo.gl/forms/VBKuwNsXsmuij8Pm2
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві відкрилася виставка про незаконні рекламні конструкції

У столиці тільки за минулий рік прибрали понад 20 тисяч незаконних рекламних конструкцій. Фото «найцікавіших» із них потрапили на виставку, ...

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.

Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?

Дмитро Мамонтов, Senior copywriter в Havas Ukraine, розповідає про те, чи потрібен в кадрі рекламного ролику, постеру чи білборду сам продукт. ...

Facebook запускає рекламну кампанію для захисту персоналізованої реклами

Facebook продовжує публічно захищати персоналізовану рекламу, запустивши нову рекламну кампанію під назвою «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли». Декларація… Сам ...

«Київстар» та SHOTS представили нову кампанію про 4G-покриття

«Київстар» за короткий строк побудував найбільшу мережу 4G в Україні. Розпочинаючи роботу над новою кампанією, у SHOTS розуміли, що вона ...