Медреформа, захист тварин, велокультура: у Києві нагородять найкращу соцрекламу
«Тематика робіт, традиційно, різноманітна: зміни клімату та збереження довкілля, впровадження інновацій, медична реформа, реабілітація ветеранів, етичне ставлення до тварин. Чимало реклам буде про велокультуру та переваги велосипеда, як транспорту. Мета кожного з таких роликів — запропонувати механізм вирішення проблеми, що, власне, і має робити соціальна реклама», — кажуть організатори.
 
У журі фестивалю — українські та європейські рекламісти: Олександр Смірнов (Tabasco), Ярослав Сердюк  (Banda), Влад Галяпа (Provid), Максим Назаров (Publicis Ukraine), Олексій Морозов (HAVAS Digital Kyiv), Гліб Петров (Madcats Agency) та інші.
 
«Мета фестивалю — не просто показати класні ролики, роздати дипломи і розбігтися по домівках, ми хочемо змінювати нашу країну. Тому вимоги до конкурсних робіт високі. В них нема заяложених штампів, затертих до дір кліше, шкільної дидактики. Вона влучна, дотепна, смілива, щира», — коментує співзасновниця фестивалю Наталя Шевчук.
 
Найкращі ролики отримають грошові винагороди та ротацію у мережі кінотеатрів Планета Кіно.
 
На фестивалі також покажуть спеціальну позаконкурсну програму від Golden Drum — міжнародного фестивалю, який щорічно проходить в Любляні, Словенія.
 
У програмі також  воркшопи від представників топових рекламних агенцій, за новинами слідкуйте на сторінці фестивалю.
 
Перегляд шортлиста і церемонія нагородження: 12 жовтня, 19:00, Планета Кіно (проспект С. Бандери, 34В)
 
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією: https://goo.gl/forms/VBKuwNsXsmuij8Pm2
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...