Медійний ринок зростає швидше, ніж прогнозує ВРК

«Ми як найбільших гравець ринку телереклами маємо більш точні дані, – відзначив генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика. – Згідно з нашими розрахунками, ринок телереклами зросте в 2016 році на 30-35%. Хочу підкреслити, що це більш оптимістичний прогноз, ніж ще місяць тому, коли згідно з нашим прогнозом ринок зростав на 30%. На ринку телевізійного спонсорства за підсумками 7 місяців ми спостерігаємо зростання на 100%. Адже обсяг проданих рейтингів зріс на 50% при середній інфляції 35%.

Законодавча заборона прямої реклами пива і перехід цієї категорії в спонсорство дали 20% зростання зі 100.  Ще 30% дало відновлення алкогольної категорії. Решта зростання – контракти з продакт-плейсментом та інші спонсорські проекти. За підсумками року ми очікуємо зростання спонсорства не менш ніж на 80%. На цьому тлі незрозумілою є логіка прогнозу ВРК, яка очікує лише +40%. Медійний ринок відновлюється швидше, ніж прогнозує ВРК Знаємо, що й інші лідери ринку вважають поточний прогноз ВРК занадто консервативним».

«Ми високо цінуємо бажання ВРК постійно підвищувати якість своїх прогнозів», – резюмував Андрій Партика.

Прогноз динаміки медійного ринку в 2016 році

(за оцінкою StarLight Sales)

 

Медіа

Динаміка, % порівняно з 2015 р.

Телебачення

35

ТБ спонсорство

80

Зовнішня реклама

28

Преса

-5,5

Радіо

27

Інтернет

21

Медійний ринок загалом

+30

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...