McDonald’s снова меняет дизайн

Согласно AdAge, в ребрендинге участвовали ведущие профессионалы из семи разных агентств: Leo Burnett (Германия), TBWA (США), DDB (Гонконг), Creata (Австралия), Boxer (Великобритания), Landini (Австралия) и Forpeople (Великобритания). Год назад МсDonald’s собрал в Лондоне по одному дизайнеру из лидирующих агентств, чтобы создать запоминающуюся упаковку для бренда. Генеральный директор корпорации Стивен Истербрук хотел видеть новую упаковку простой и дерзкой.

 

 Новые идеи взялось воплощать в жизнь агентство Boxer. Особое значение придавали новым цветам на упаковке, названия которых похожи на виды смузи: Страстный фиолетовый, Оптимистичный оранжевый, Свежий океанический синий, Пикантный лаймовый, Магический пурпурный. Приняли во внимание и пожелания потребителей, которые хотели видеть McDonald’s в традиционном для него стиле. Впервые обновленные стаканчики и пакеты появилась в Америке и лишь сейчас начали распространяться по всему миру.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?