Mazda і Michurin представили власний клас автомобілів

В категорії позашляховиків багато повідомлень про простір, зручність або безпеку. Це створює приємний фон очевидної комунікації. Конкуренти говорять про раціональні переваги автомобілів, наче по самому позашляховику не видно, що у нього високий кліренс або підвищена прохідність.

Завданням кампанії було об’єднати моделі СХ3, СХ5, СХ9, які купують абсолютно різні цільові категорії споживачів.

Але в Michurin вирішували не об’єднувати автомобілі за стандартними характеристиками, приєднуючи Mazda до сірої маси. Тому рішення – крАсовери, власний клас автомобілів Mazda. Це лінійка красивих кросоверів з найпрекраснішою помилкою у категорії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.