Mastercard спільно з MONATIK створили українську версію мелодії бренду

Після представлення власної звукової айдентики на глобальному рівні, компанія Mastercard розпочала створення регіональних творчих інтерпретацій мелодії бренду, щоб надати мотиву нове звучання. Для написання української версії мелодії компанія співпрацювала з популярним артистом і музикантом MONATIK. Результатом колаборації став мешап (англ. mash-up — «змішувати композиції») мотиву Mastercard і нового синглу співака, головного хіта цього року — «Love It Ритм».

У рамках співпраці з MONATIK компанія Mastercard також виступає платіжним партнером стадіонного шоу артиста «Love It Ритм» на НСК «Олімпійський», яке відбудеться 1 червня. Для підтримки спонсорського активу Mastercard запустила національну промокампанію.

Звукова айдентика Mastercard глобально має цілісну архітектуру: це гімн, який є втіленням цінностей компанії — мелодія, покликана драйвити та надихати на нові досягнення і творчі експерименти;MOGO (музикальний логотип) – звуковий підпис, який буде використовуватися в рекламних матеріалах (аудіо/відео); та звук транзакції – оригінальний звук підтвердження транзакцій з Mastercard.

Щоб забезпечити сприйняття аудіоайдентики людьми по всьому світу, компанія Mastercard долучила до її створення музикантів, артистів і агентства з різних країн, у тому числі й музичного новатора Майка Шинода, учасника гурту Linkin Park. Напередодні 61-ої премії Греммі Mastercard запустила мультиканальну маркетингову кампанію, в якій брала участь номінантка премії Греммі співачка Каміла Кабелло. Це стало першим креативним форматом, через який бренд представив свою музичну айдентику.

Особливістю звукової айдентики Mastercard є її адаптивність. Використання різних інструментів і ритмів дозволяє представити мелодію бренду в багатьох стилях: в тому числі, оперному, кінематографічному та етно, з рядом регіональних інтерпретацій.

«Звукова айдентика — важливий елемент впізнаваності компанії та бренду. Згідно з дослідженням Mastercard, музика належить до ТОП-3 passion-категорій українців і європейців. А аудиторія YouTube найбільше віддає перевагу музичному контенту: запити, пов’язані з музикою, склали половину з 20 найпопулярніших на YouTube у 2018 році, — каже Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні. — Ми хотіли, щоб гімн Mastercard зазвучав по-особливому для українських слухачів. Для нас було важливо залучити до створення автентичної мелодії енергійного та сучасного музиканта, який підкреслить простоту та ритмічність айдентики Mastercard, і який близький нам за цінностями. Однозначно, тепер у мелодії Mastercard з’явився український характер і ритм».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...