Mastercard спільно з MONATIK створили українську версію мелодії бренду

Після представлення власної звукової айдентики на глобальному рівні, компанія Mastercard розпочала створення регіональних творчих інтерпретацій мелодії бренду, щоб надати мотиву нове звучання. Для написання української версії мелодії компанія співпрацювала з популярним артистом і музикантом MONATIK. Результатом колаборації став мешап (англ. mash-up — «змішувати композиції») мотиву Mastercard і нового синглу співака, головного хіта цього року — «Love It Ритм».

У рамках співпраці з MONATIK компанія Mastercard також виступає платіжним партнером стадіонного шоу артиста «Love It Ритм» на НСК «Олімпійський», яке відбудеться 1 червня. Для підтримки спонсорського активу Mastercard запустила національну промокампанію.

Звукова айдентика Mastercard глобально має цілісну архітектуру: це гімн, який є втіленням цінностей компанії — мелодія, покликана драйвити та надихати на нові досягнення і творчі експерименти;MOGO (музикальний логотип) – звуковий підпис, який буде використовуватися в рекламних матеріалах (аудіо/відео); та звук транзакції – оригінальний звук підтвердження транзакцій з Mastercard.

Щоб забезпечити сприйняття аудіоайдентики людьми по всьому світу, компанія Mastercard долучила до її створення музикантів, артистів і агентства з різних країн, у тому числі й музичного новатора Майка Шинода, учасника гурту Linkin Park. Напередодні 61-ої премії Греммі Mastercard запустила мультиканальну маркетингову кампанію, в якій брала участь номінантка премії Греммі співачка Каміла Кабелло. Це стало першим креативним форматом, через який бренд представив свою музичну айдентику.

Особливістю звукової айдентики Mastercard є її адаптивність. Використання різних інструментів і ритмів дозволяє представити мелодію бренду в багатьох стилях: в тому числі, оперному, кінематографічному та етно, з рядом регіональних інтерпретацій.

«Звукова айдентика — важливий елемент впізнаваності компанії та бренду. Згідно з дослідженням Mastercard, музика належить до ТОП-3 passion-категорій українців і європейців. А аудиторія YouTube найбільше віддає перевагу музичному контенту: запити, пов’язані з музикою, склали половину з 20 найпопулярніших на YouTube у 2018 році, — каже Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні. — Ми хотіли, щоб гімн Mastercard зазвучав по-особливому для українських слухачів. Для нас було важливо залучити до створення автентичної мелодії енергійного та сучасного музиканта, який підкреслить простоту та ритмічність айдентики Mastercard, і який близький нам за цінностями. Однозначно, тепер у мелодії Mastercard з’явився український характер і ритм».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...