• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Mastercard спільно з MONATIK створили українську версію мелодії бренду

17 Травня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Mastercard спільно з MONATIK створили українську версію мелодії бренду
Share on FacebookShare on Twitter

Після представлення власної звукової айдентики на глобальному рівні, компанія Mastercard розпочала створення регіональних творчих інтерпретацій мелодії бренду, щоб надати мотиву нове звучання. Для написання української версії мелодії компанія співпрацювала з популярним артистом і музикантом MONATIK. Результатом колаборації став мешап (англ. mash-up — «змішувати композиції») мотиву Mastercard і нового синглу співака, головного хіта цього року — «Love It Ритм».

У рамках співпраці з MONATIK компанія Mastercard також виступає платіжним партнером стадіонного шоу артиста «Love It Ритм» на НСК «Олімпійський», яке відбудеться 1 червня. Для підтримки спонсорського активу Mastercard запустила національну промокампанію.

Звукова айдентика Mastercard глобально має цілісну архітектуру: це гімн, який є втіленням цінностей компанії — мелодія, покликана драйвити та надихати на нові досягнення і творчі експерименти;MOGO (музикальний логотип) – звуковий підпис, який буде використовуватися в рекламних матеріалах (аудіо/відео); та звук транзакції – оригінальний звук підтвердження транзакцій з Mastercard.

Щоб забезпечити сприйняття аудіоайдентики людьми по всьому світу, компанія Mastercard долучила до її створення музикантів, артистів і агентства з різних країн, у тому числі й музичного новатора Майка Шинода, учасника гурту Linkin Park. Напередодні 61-ої премії Греммі Mastercard запустила мультиканальну маркетингову кампанію, в якій брала участь номінантка премії Греммі співачка Каміла Кабелло. Це стало першим креативним форматом, через який бренд представив свою музичну айдентику.

Особливістю звукової айдентики Mastercard є її адаптивність. Використання різних інструментів і ритмів дозволяє представити мелодію бренду в багатьох стилях: в тому числі, оперному, кінематографічному та етно, з рядом регіональних інтерпретацій.

«Звукова айдентика — важливий елемент впізнаваності компанії та бренду. Згідно з дослідженням Mastercard, музика належить до ТОП-3 passion-категорій українців і європейців. А аудиторія YouTube найбільше віддає перевагу музичному контенту: запити, пов’язані з музикою, склали половину з 20 найпопулярніших на YouTube у 2018 році, — каже Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні. — Ми хотіли, щоб гімн Mastercard зазвучав по-особливому для українських слухачів. Для нас було важливо залучити до створення автентичної мелодії енергійного та сучасного музиканта, який підкреслить простоту та ритмічність айдентики Mastercard, і який близький нам за цінностями. Однозначно, тепер у мелодії Mastercard з’явився український характер і ритм».

Теги: маркетинг і комунікаціїмузыкановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.