Mastercard розповіла, як українці подорожують додому на новорічні свята

Цього року на зимові свята українці відправляться в дорогу на авто, потягом чи літаком: більш ніж 16 мільйонів поїдуть додому з різних куточків країни і світу, щоб провести різдвяні та новорічні свята зі своїми батьками та сім’ями. Про це говорить дослідження Mastercard Driving Home For Christmas 2019[1].

Підготовка до подорожі починається в середньому за 37 днів до свят. При цьому кожен четвертий (24%) бронює квитки додому принаймні за два місяці, хоча 12% планують поїздку в останню хвилину і купляють квитки за кілька днів до неї.

В середньому, щоб потрапити додому, кожен з подорожуючих українців проїде 645 км. Автобуси й автомобілі – найпопулярніші види транспорту: ними хоча б раз скористаються 67% тих, хто вирушить у святкову поїздку. І майже кожен третій (32%) українець вибере для цього потяг. За даними дослідження, кожен українець в середньому витратить на поїздку додому 7273 гривні, і почне відкладати гроші на свята за 3 місяці.

Автомобільні дороги, вокзали й аеропорти, найімовірніше, будуть перевантажені 22 грудня, оскільки серед українців це найпопулярніший день для святкових подорожей. І хоча більшість людей їдуть додому до батьків (51%), майже кожен третій (36%) сказав, що подолав би цю ж відстань, щоб провести час зі своїм домашнім улюбленцем.

Незважаючи на витрати, пов’язані з подорожжю, більшість людей (55%) не вважають свій візит до сім’ї подарунком і додатково витратять ще 4349 гривень на подарунки рідним.

«Сьогодні українці багато подорожують, будують кар’єру та живуть в різних містах і країнах по всьому світу, але саме Новий рік досі залишається приводом зібратися вдома і провести час із родиною. У Mastercard ми не перший рік надаємо подорожуючим ексклюзивні можливості, які допомагають їм отримувати максимум комфорту до і під час поїздки ― від concierge-сервісу, який допоможе з плануванням подорожі, до підвищеного комфорту в дорозі завдяки Fast Line і доступу в бізнес-зали в аеропортах», ― зазначає Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні.

Зібратися всією родиною ― не єдина причина, з якої українці вирушать у дорогу в новорічні свята. Згідно з дослідженням, на період свят кожен п’ятий (21%) з опитаних українців поїде на відпочинок за кордон. При цьому 9% із них вважають, що це не так клопітно, як святкувати вдома, а 46% зізналися, що в новорічні свята вони хочуть відволіктися від роботи.

[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard проводилось у листопаді 2019 року в 19 країнах серед 10 000 респондентів.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...