Mastercard розповіла, як українці подорожують додому на новорічні свята

Цього року на зимові свята українці відправляться в дорогу на авто, потягом чи літаком: більш ніж 16 мільйонів поїдуть додому з різних куточків країни і світу, щоб провести різдвяні та новорічні свята зі своїми батьками та сім’ями. Про це говорить дослідження Mastercard Driving Home For Christmas 2019[1].

Підготовка до подорожі починається в середньому за 37 днів до свят. При цьому кожен четвертий (24%) бронює квитки додому принаймні за два місяці, хоча 12% планують поїздку в останню хвилину і купляють квитки за кілька днів до неї.

В середньому, щоб потрапити додому, кожен з подорожуючих українців проїде 645 км. Автобуси й автомобілі – найпопулярніші види транспорту: ними хоча б раз скористаються 67% тих, хто вирушить у святкову поїздку. І майже кожен третій (32%) українець вибере для цього потяг. За даними дослідження, кожен українець в середньому витратить на поїздку додому 7273 гривні, і почне відкладати гроші на свята за 3 місяці.

Автомобільні дороги, вокзали й аеропорти, найімовірніше, будуть перевантажені 22 грудня, оскільки серед українців це найпопулярніший день для святкових подорожей. І хоча більшість людей їдуть додому до батьків (51%), майже кожен третій (36%) сказав, що подолав би цю ж відстань, щоб провести час зі своїм домашнім улюбленцем.

Незважаючи на витрати, пов’язані з подорожжю, більшість людей (55%) не вважають свій візит до сім’ї подарунком і додатково витратять ще 4349 гривень на подарунки рідним.

«Сьогодні українці багато подорожують, будують кар’єру та живуть в різних містах і країнах по всьому світу, але саме Новий рік досі залишається приводом зібратися вдома і провести час із родиною. У Mastercard ми не перший рік надаємо подорожуючим ексклюзивні можливості, які допомагають їм отримувати максимум комфорту до і під час поїздки ― від concierge-сервісу, який допоможе з плануванням подорожі, до підвищеного комфорту в дорозі завдяки Fast Line і доступу в бізнес-зали в аеропортах», ― зазначає Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні.

Зібратися всією родиною ― не єдина причина, з якої українці вирушать у дорогу в новорічні свята. Згідно з дослідженням, на період свят кожен п’ятий (21%) з опитаних українців поїде на відпочинок за кордон. При цьому 9% із них вважають, що це не так клопітно, як святкувати вдома, а 46% зізналися, що в новорічні свята вони хочуть відволіктися від роботи.

[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard проводилось у листопаді 2019 року в 19 країнах серед 10 000 респондентів.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.