Цього року на зимові свята українці відправляться в дорогу на авто, потягом чи літаком: більш ніж 16 мільйонів поїдуть додому з різних куточків країни і світу, щоб провести різдвяні та новорічні свята зі своїми батьками та сім’ями. Про це говорить дослідження Mastercard Driving Home For Christmas 2019[1].

Підготовка до подорожі починається в середньому за 37 днів до свят. При цьому кожен четвертий (24%) бронює квитки додому принаймні за два місяці, хоча 12% планують поїздку в останню хвилину і купляють квитки за кілька днів до неї.

В середньому, щоб потрапити додому, кожен з подорожуючих українців проїде 645 км. Автобуси й автомобілі – найпопулярніші види транспорту: ними хоча б раз скористаються 67% тих, хто вирушить у святкову поїздку. І майже кожен третій (32%) українець вибере для цього потяг. За даними дослідження, кожен українець в середньому витратить на поїздку додому 7273 гривні, і почне відкладати гроші на свята за 3 місяці.

Автомобільні дороги, вокзали й аеропорти, найімовірніше, будуть перевантажені 22 грудня, оскільки серед українців це найпопулярніший день для святкових подорожей. І хоча більшість людей їдуть додому до батьків (51%), майже кожен третій (36%) сказав, що подолав би цю ж відстань, щоб провести час зі своїм домашнім улюбленцем.

Незважаючи на витрати, пов’язані з подорожжю, більшість людей (55%) не вважають свій візит до сім’ї подарунком і додатково витратять ще 4349 гривень на подарунки рідним.

«Сьогодні українці багато подорожують, будують кар’єру та живуть в різних містах і країнах по всьому світу, але саме Новий рік досі залишається приводом зібратися вдома і провести час із родиною. У Mastercard ми не перший рік надаємо подорожуючим ексклюзивні можливості, які допомагають їм отримувати максимум комфорту до і під час поїздки ― від concierge-сервісу, який допоможе з плануванням подорожі, до підвищеного комфорту в дорозі завдяки Fast Line і доступу в бізнес-зали в аеропортах», ― зазначає Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні.

Зібратися всією родиною ― не єдина причина, з якої українці вирушать у дорогу в новорічні свята. Згідно з дослідженням, на період свят кожен п’ятий (21%) з опитаних українців поїде на відпочинок за кордон. При цьому 9% із них вважають, що це не так клопітно, як святкувати вдома, а 46% зізналися, що в новорічні свята вони хочуть відволіктися від роботи.

[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard проводилось у листопаді 2019 року в 19 країнах серед 10 000 респондентів.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.