• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Mastercard розповіла, як українці подорожують додому на новорічні свята

17 Грудня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Mastercard розповіла, як українці подорожують додому на новорічні свята

Red car on city street with fir tree and presents on roof. People preparing for christmas celebration. Cityscape with many buildings with snowy trees. Vector illustration of cottages and vehicle

Share on FacebookShare on Twitter

Цього року на зимові свята українці відправляться в дорогу на авто, потягом чи літаком: більш ніж 16 мільйонів поїдуть додому з різних куточків країни і світу, щоб провести різдвяні та новорічні свята зі своїми батьками та сім’ями. Про це говорить дослідження Mastercard Driving Home For Christmas 2019[1].

Підготовка до подорожі починається в середньому за 37 днів до свят. При цьому кожен четвертий (24%) бронює квитки додому принаймні за два місяці, хоча 12% планують поїздку в останню хвилину і купляють квитки за кілька днів до неї.

В середньому, щоб потрапити додому, кожен з подорожуючих українців проїде 645 км. Автобуси й автомобілі – найпопулярніші види транспорту: ними хоча б раз скористаються 67% тих, хто вирушить у святкову поїздку. І майже кожен третій (32%) українець вибере для цього потяг. За даними дослідження, кожен українець в середньому витратить на поїздку додому 7273 гривні, і почне відкладати гроші на свята за 3 місяці.

Автомобільні дороги, вокзали й аеропорти, найімовірніше, будуть перевантажені 22 грудня, оскільки серед українців це найпопулярніший день для святкових подорожей. І хоча більшість людей їдуть додому до батьків (51%), майже кожен третій (36%) сказав, що подолав би цю ж відстань, щоб провести час зі своїм домашнім улюбленцем.

Незважаючи на витрати, пов’язані з подорожжю, більшість людей (55%) не вважають свій візит до сім’ї подарунком і додатково витратять ще 4349 гривень на подарунки рідним.

«Сьогодні українці багато подорожують, будують кар’єру та живуть в різних містах і країнах по всьому світу, але саме Новий рік досі залишається приводом зібратися вдома і провести час із родиною. У Mastercard ми не перший рік надаємо подорожуючим ексклюзивні можливості, які допомагають їм отримувати максимум комфорту до і під час поїздки ― від concierge-сервісу, який допоможе з плануванням подорожі, до підвищеного комфорту в дорозі завдяки Fast Line і доступу в бізнес-зали в аеропортах», ― зазначає Наталя Байдала, директор із маркетингу Mastercard в Україні.

Зібратися всією родиною ― не єдина причина, з якої українці вирушать у дорогу в новорічні свята. Згідно з дослідженням, на період свят кожен п’ятий (21%) з опитаних українців поїде на відпочинок за кордон. При цьому 9% із них вважають, що це не так клопітно, як святкувати вдома, а 46% зізналися, що в новорічні свята вони хочуть відволіктися від роботи.

[1] Дослідження Fly Research на замовлення Mastercard проводилось у листопаді 2019 року в 19 країнах серед 10 000 респондентів.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги: новиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.