Mastercard анонсує креативну співпрацю з анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня»

Mastercard став партнером українського анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Креативна співпраця триватиме протягом 2019 – 2021 років та передбачає інтегровану кампанію, що розкриє Всесвіт Мавки з нових сторін.

Анімаційний повнометражний фільм «Мавка. Лісова пісня», що створюється студією Animagrad (FILM.UA Group) за мотивами твору Лесі Українки «Лісова пісня» та на образах зі слов’янської міфології, зараз знаходиться на етапі виробництва. Проте, вже на цей момент проект має визнання та свої результати як в Україні, так і за кордоном. Міжнародна кіноіндустрія не лише зацікавлена проектом, а й не зволікає з придбанням прав на прокат фільму. Зокрема під час Каннського кіноринку, великий німецько-австрійський дистрибутор KochFilms придбав пакет прав на показ мультфільму «Мавка. Лісова пісня» на території Німеччини та німецькомовних країн Європи. А раніше права на показ мультфільму придбала компанія Italia Film International, субдистриб’ютор Walt Disney Studios у країнах Близького Сходу та Північної Африки.

«Mastercard, як і «Мавка. Лісова пісня», робить світ магічним завдяки своїм інноваціям і технологіям. Упродовж інтегрованої кампанії ми будемо відкривати нові грані Всесвіту Мавки для наших користувачів – завдяки спеціальним подіям, 3D та VR, сюрпризним активаціям та новому баченню міського простору за мотивами «Мавки»,— зазначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні. — Згідно з нашими дослідженнями, кіно впевнено займає ТОП-категорії passion – як у Європі, так і в Україні. 47% українських користувачів відзначають кіно на першому місці серед своїх захоплень. Тож територія кіно та емоцій є традиційною для Mastercard у всьому світі. І ми вже не перший рік підтримуємо різноманітні міжнародні кіноподії – Каннський, Венеціанський, Берлінський, Одеський кінофестивалі, і тепер співпраця з «Мавкою» є казковим продовженням нашої кіноісторії».

«Мавка. Лісова пісня» кілька разів ставала першим українським мультфільмом, який відбирали на престижні міжнародні форуми, зокрема на пітчинг Cartoon Movie в Бордо та анімаційний бізнес-форум Cartoon 360 у Барселоні. З моменту виходу тизера «Мавка» зарекомендувала себе як фільм-подія та зібрала безліч прихильників. А за доволі короткий період розвитку проект став цілісним мультиплатформним брендом, а точніше – Всесвітом, де фільм є лише одним з можливих втілень.

«Спільні плани двох потужних брендів «Мавка. Лісова пісня» і Mastercard надзвичайно масштабні, цікаві та інноваційні. Ми горді опинитися серед проектів, з якими співпрацює Mastercard, поруч із такими гігантами ринку, як Каннський кінофестиваль. І це тільки початок шляху, ми ж тим часом продовжуємо невпинно працювати над створенням мультфільму», —коментує продюсер фільму «Мавка. Лісова пісня» Ірина Костюк.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...