#Мамаявшапке — команда Isobar массово надевает шапки и говорит много спасибо

Пропустить День матери проще, чем может показаться. Команда Isobar Ukraine предусмотрела такое развитие событий и запустила кампанию #мамаявшапке к Международному дню матери, который в этом году выпадает на 13 мая.

Почему в шапке? Это и символ родительской заботы, и неравнодушие, и ответ известному мему. Ну, и шапка ведь у каждого своя.

Члены команды предлагают сказать всевозможные спасибо своей маме, сделать селфи и опубликовать пост с хештегом #мамавшапке/#мамоявшапці в Facebook или Instagram. Флешмоб уже запущен, а первыми в шапке и с благодарностями оказались Максим Бахматов, управляющий партнер UNIT.City и глава правления Radar Tech; Рома Грищук, руководитель студии «Мамахохотала»; Сабина Мусина, соосновательница G. Bar; Наталия Самойленко, врач-диетолог; Оксана Стехина, директор по развитию бизнеса Dentsu Aegis Network Ukraine. Все подробности можно посмотреть на сайте. Креативщики хотят популяризовать праздник и помочь поздравить мам всей страны.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Green Energy™ ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...